Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min lite kjørte A5, 177 hk, TDI Quattro, S-tronic, Sportback, 31300 km. Bilen, ny i Norge sept 2013, kostet med utstyr ca 725.000,- for 3 1/2 år siden, og er, etter min mening, et godt kjøp med avslag på over kr 300.000,- i forhold til nypris, og fabrikkgaranti til sept 2018. Tlf 90198645.

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er fortsatt ledig og er etter min mening et MEGET godt kjøp siden den selges for et beløp på ca kr 350.000,- UNDER nypris og er kun "voksenkjørt" i bare 31300 km, ny i Norge. De fleste andre med denne km-stand er bruktimporterte (ergo: usikker km). Her er serviceheftet ajour fra første dag, og har derfor over 1 1/2 år fabrikkgaranti. Parkeringsvarmer, avtagbart hengerfeste, delskinn i seter osv... Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, folkens ! Jeg forstår de av dere som lurer på HVORFOR jeg ønsker å selge en såpass komplett bil med kort kjørelengde.

Hovedårsaken til at jeg vurderer dette (innenfor rimlighetens grenser angående pris, selvfølgelig) er at jeg gjennom min sønn hos Møller sentralt har en mulighet til å gjøre et ganske godt kjøp på et fristende alternativ. Men, for all del, situasjonen kan komme igjen senere. Innbytte er relativt lite aktuelt i denne "transaksjonen" så derfor dette forsøket ovenfor dere som er medlemmer i klubben.... Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avsluttes, bilen beholdes... Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.