Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noe vits å tenke på 19x9,5" på Golf 7?:)

Noen som har prøvd? Evt. hvilken ET og dekkdim må man ha?:)

 

Bilen er senket med 40/40mm senkefjærer:)

 

Har funnet noen kule felger, men de gjør seg mest i 9,5" for å få litt konkave:)

 

Alle svar mottas med takk!

 

Mvh Joakim Roer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å poke mye med kun fjærer, her må du ha luft eller justerbart for å få nok camber.

 

754904_x800.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å poke mye med kun fjærer, her må du ha luft eller justerbart for å få nok camber.

 

754904_x800.jpg

 

Okei:) Takk:)

Da dreit i i det merka jeg: bh :: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hvordan plassen er på Golf kontra A3, men jeg prøvde 10x19 på A3n, og det lå helt innpå på innsiden og poket endel i tillegg. 9,5 kunne kanskje gått på det mye omtalte kusehåret med rett innpress. Samtidig sitter endel eksperter på face og påstår at 10x19 bare kan hives på Mk7 uten noe stress som helst.. Derfor tyder det på at det kanskje kan være litt mere plass på Golf? Men tror ikke du bare kan løse det med camber, da plassen innover er begrenset :) må og ta hensyn til innfjæring ved nedfjæring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mente med nok camber var ikke ment teknisk sett for plass, kun utseendemessig - litt senk og masse poke ser helt retarded ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hvordan plassen er på Golf kontra A3, men jeg prøvde 10x19 på A3n, og det lå helt innpå på innsiden og poket endel i tillegg. 9,5 kunne kanskje gått på det mye omtalte kusehåret med rett innpress. Samtidig sitter endel eksperter på face og påstår at 10x19 bare kan hives på Mk7 uten noe stress som helst.. Derfor tyder det på at det kanskje kan være litt mere plass på Golf? Men tror ikke du bare kan løse det med camber, da plassen innover er begrenset :) må og ta hensyn til innfjæring ved nedfjæring :)

 

Det jeg mente med nok camber var ikke ment teknisk sett for plass, kun utseendemessig - litt senk og masse poke ser helt retarded ut :P

 

Har slått fra meg det nå:P Etter å ha sett en del bilder av rede felger uten senk:p Ser helt merkelig ut: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.