Anbefalte innlegg

Hei. Har akkurat meldt meg inn i vacn. Har en 1997 mod Audi A8 4.2 Quattro som jeg kjøpte for ca 5 mnd siden. Er på utkikk etter tåkelys og lurer på hva som kan finnes av chromedetaljer/styling til denne bilen. Hva finnes,og hvor er det mulig og få tak i dette til en overkommelig pris. Tips mottas med takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med Martin på Koolart som vi har rabattavtale med. Mulig han skaffe det du trenger :)

Og velkommen i norges beste bilklubb!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang. 97 modell a8 så har vel denne tåkelys integrert i hovedlykter og en annen utforming av frontfanger kontra 1999+modellene, men er vel litt deler i omløp så burde ikke være noe problem å få i tak i ny front fanger og lykter fra facelift modellene, men nå er ikke jeg helt sikker på om det må å byttes skjermer og panser også for at dette skal passe.

ellers så er ebay mest sannsynlig det stedet du kan finne ettermarkeds deler til denne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg er heller ikke sikker på om skjermer må byttes. Har sett 96 - 98 mod med nyere grill og frontfanger. Vet ikke hva som må gjøres og hvor mye som må byttes. Chassis/innerskjermer er vel kanskje likedan på 99+ modeller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råkarross er likt, skjermer, panser, frontstykke og fanger må byttes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.