Anbefalte innlegg

Meldte meg inn i klubben for en liten stund siden. Har kjøpt en Audi A8 Quattro,97 mod. Synes dette er en flott og herlig bil,men den er litt `tam` i fronten synes jeg. Ser ut til at det er rom for tåkelys i nedre del av frontfanger. Har sett litt nyere modeller,2000 mod og oppover til 03/04,kanskje nyere med såkalt faceliftfront. Disse ligner jo ellers ganske mye på de eldre mod. Har også sett samme mod som min egen med nyere front.(Dypere og kraftigere grill og fanger med chromelister på sidene øverst,og tåkelys) Hva må gjøres,og hva er mulig? Er chassis/innerskjermer og frontstykke likedan som på nyere modeller? Er jo er fordel hvis jeg slipper og begynne med kapping og sveising,større ombygging. Må vel belage meg på og bytte minimum panser og fanger. Kanskje lykter og skjermer også. På forhånd takk for tips og veiledning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville prøvd å finne en facelift fanger med grøftlys,det hever utseende bra. Singleframe ser ikke bra ut etter min mening,senk og noen fine felger så blir denne ganske fet

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bytte panser fanger og skjermer visstnok om man skal ha fra 99 og opp til 2002

 

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben. Vi er veldig glad i bilder av bilene. Jeg har samme informasjon som Glenn Ove, dvs skjermer og panser må byttes for at facelift fanger skal passe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkomen inn i klubben ja.

Sleng opp litt bilder. Slikt liker vi.

Kan bruke photobucket.com for og laste opp bilder med :)

 

mvh P Fallmyr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.