Transporter T5 rust (dørhåndtak)

Anbefalte innlegg

Har eg noe sjangs å få utbedret dette hos Møller på garanti på min 2005mod det er jo ett problem som er blitt utbedret på 1000 vis av biler.

Problemet med min er vel isåfall at den er en 2005 mod tidligere eigere har ikke vist om at dette var mulig å få utbedret på reklamasjon.

Rusta er ikke kommet så langt at noen panel må byttes heldigvis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg vet at det har komt en fornyet versjon av dørhåndtaket. Så om du får det fikset sørg for å montere nyere versjon av håndtaket.

 

Problemet er at gamletypen gnisser mot karosseriet, mens den forbedrede er formet litt annerledes slik for å unngå dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette tror jeg neppe du har noe å hente på. Dørhåndtak og trangeplasser ved dører++ er noe de ser på som kommer av mekanisk feil. Og da gjelder 5år/100k. Jeg fikk avslag på rust som kom pga sidedør som har tatt borti tanklokk på min 11 modell. Som da hadde gått 109k.

 

Får håpe de har lagd T6 med litt større marginer så man slipper dette problemet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe regnet ikke med noe spesielt sjangs for fix på en såpass gammel bil. Noe må man li for å være trofast til vw :P

Men siden dette er en feil som er mer eller mindre innrømmet kan eg da ta mine gamle håndtak å dra inn å få disse byttet i utbedret utgave?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe regnet ikke med noe spesielt sjangs for fix på en såpass gammel bil. Noe må man li for å være trofast til vw :P

Men siden dette er en feil som er mer eller mindre innrømmet kan eg da ta mine gamle håndtak å dra inn å få disse byttet i utbedret utgave?:P

 

Finnes det forbedret utgave da? Samme problem har vært på min '11 modell. Når bilene er inne til fiks, så legger de bare på folie utenpå lakken som skal tåle gnissingen bedre. Trudde ikke de byttet håndtakene også..(?) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.