Anbefalte innlegg

skal foliere litt på noe interiør detaljer men et søk på ebay og man kan bli lettere forvirret. 2D, 3D, 4D, 5D, 6D, 7D osv osv.

 

har lite lyst å kjøpe noe som ikke ser bra ut eller er for dårlig kvalitet, men ønsker heller ikke betale flere tusen for da skal jeg klare meg med treineriøret...

 

så hvis det er noen som kan anbefale noe på ebay eller i Norge for den slags skyld så er det bare å si ifra. Vil gjerne at det skal se mest mulig ut som vanlig carbon lister.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal foliere litt på noe interiør detaljer men et søk på ebay og man kan bli lettere forvirret. 2D, 3D, 4D, 5D, 6D, 7D osv osv.

 

har lite lyst å kjøpe noe som ikke ser bra ut eller er for dårlig kvalitet, men ønsker heller ikke betale flere tusen for da skal jeg klare meg med treineriøret...

 

så hvis det er noen som kan anbefale noe på ebay eller i Norge for den slags skyld så er det bare å si ifra. Vil gjerne at det skal se mest mulig ut som vanlig carbon lister.

 

Jeg ville i hvertfall kjøpt folie fra en av de store produsentene (3M eller Avery Dennison feks.). Har prøvd både disse og billigfolie fra Ebay og det er ikke sammelignbart engang kvalitetsmessig. De litt dyrere foliene er mye lettere å jobbe med også.

 

Om det er den looken du er ute etter vet jeg ikke, men her er midtkonsollen til M3'n foilert med 3M karbonfolie

 

 

IMG_4236.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært noe særlig tilhenger av karbonfolie grunnet jeg har syntes det ser litt jalla ut, men ville foliere listene i A4en og var hos en kompis som driver med dette og da så jeg en prøve på 3M straight fiber black og denne synes jeg så ganske bra ut. Det ble slik:

 

16179101_1234973263253405_3659348398590715821_o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.