Vestlandstreffet 2017 - Haugesund

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

La ut på FB sidene deres en link til Haugesund Lokallag sine forumsider, ønske å vite om folk fra Stavanger ønske å bli med på å overnatte på camping og ha utstilling på søndagen, dagen etter banekjøringen. Ta gjerne en titt i Hgsd Lokallag sine sider ! :)

 

Link: https://forum.vacn.no/showthread.php?286788-Vestlandstreffet-2017-Utstilling-p%E5-s%F8ndagen

 

-Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke folk interessert i dette i år? Var jo endel interesse for det tidligere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda eg kommer og får nok med ein gjeng lite svar å få her for tida desverre du må ta det på Facebook ser det ut som desverre:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt det at forumet ikke er så mye brukt :( Er det pågrunn av at mange ikke har medlemskap lenger, eller er det andre ting ?

 

Husk at banekjøringen er for medlemmer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja flere lokale hos oss som ikke er medlemmer i år. Få på plass enkel innmeldingsløsning til treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mange som ser, men knskje mange usikre. Skjer mye i mai. :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken har slått meg, vi undersøker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk er vel litt i vinterdvale ennå, og entusiasmen for noe som er flere måneder unna har vel ennå ikke helt slått inn. Tror det kommer seg når det våres ute :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver å få til en tur :) Er veldig spontan av meg så vanskelig å si så tidlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge ! : rock : Vi vurderer dette frem til neste lokallagsmøte, så avgjør vi da om vi tar det over to dager eller en dag :)

 

Gøy blir det uansett !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tenker noe om felleskjøring?

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det har vært litt snakk om det på FB sidene VACN Stavanger lokallag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Særdeles lite de eg skulle kjøre sammen med trakk seg en etter en ,så skuffet av det og eg blir nok hjemme pga det håper dere får ett kanontreff det er i såfall veldig fortjent for dere som har stått på for å få til dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke kjekt å høre :( Men håper du/dere tar turen uansett !

 

Knallvær er det meldt og greier !:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.