vw passat b3/b4 takluke Ønsket KJØPT!!

Anbefalte innlegg

hei, ønsker å kjøpe takluke til Corrado ifra passat b3/b4 , er det noen som har noe slikt liggende? fint om alt av mekanismer osv er helt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal i verkstedet i morgen så kan ta en kikk i kjelleren. Kjøpte en sånn luke fra en B3 stasjonsvogn for lenge siden så kan se om den ligger der ennå

 

Sent fra min F8131 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal i verkstedet i morgen så kan ta en kikk i kjelleren. Kjøpte en sånn luke fra en B3 stasjonsvogn for lenge siden så kan se om den ligger der ennå

 

Sent fra min F8131 via Tapatalk

 

ja det hadde vært fint det da :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar men fikk sjekket den. Den har vært bløt/fuktig så alt sitter fast men kom til å tenke på at jeg skar av et sånt tak og la det på lager hos svigers så skal sjekke det i kveld om du fortsatt er hypp

 

Sent fra min F8131 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar men fikk sjekket den. Den har vært bløt/fuktig så alt sitter fast men kom til å tenke på at jeg skar av et sånt tak og la det på lager hos svigers så skal sjekke det i kveld om du fortsatt er hypp

 

Sent fra min F8131 via Tapatalk

 

ja takk det hadde vært toppers, men det er med glass takluke du har da eventuelt ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket den som satt på taket. Er metall luke og ramla ut no knekte fester så da er det søppel

 

Sent fra min F8131 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh okay, nei ser etter glass luke da, :P

 

synd du ikke hadde :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.