Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som har erfaringer med noen av firmaene i Bergens regionen som omprogramerer software etc?

Bilen er en VW Tiguan 2.0 TDI 110hk.

 

Noen man bør styre unna?

 

Har kikket på Revotech og BSR som skal være gode kandidaterog software jeg har hørt om.

 

Men er noen som er en god del rimeligere, blandt annet bergen tuning. Disse skal ha 3490kr som er meget rimelig, men om det er kvalitet over det vet jeg ikke? De er ca 1500-2000kr billigere enn Revo og BSR.

 

En Tiguan blir jo aldri en racer, så vil det være noe særlig forskjell egentlig? Erfaringer?

Bokser styrer jeg unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Revo er kvalitet hvertfall :)

Peter driver vel med Revo og SBT'n er jo hyggelige karer med god kunnskap (Revo) :)

 

BSR har jeg hørt litt ymse om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Revo skal være bra har jeg og hørt. Så dette er den sterkeste kandidaten sålangt, men undrer meg litt over Bergen tuning siden disse var såpass rimelige. De har kampanje nå da på 3490kr. Dette er jo meget rimelig om kvaliteten er til stede. Men aldri hørt om dem så aner ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale SBT Tuning og Ingve Austrheim Storebø.

 

Han er flink med VAG og driver eget verksted for traktor og bil, han har kompetanse på motor og har det som hobby også.

Ingve er klubbmedlem så du kan sende han en PM om du ønsker et tilbud, han leverer softweare fra Revo. Jeg har kjørt og eid biler med Revo og det virker veldig bra, gjerne ikke billigst men ofte får man det man betaler for men jeg har også hørt et BSR skal være bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært i kontakt med Ingve og fått ett tilbud. Har brukt han tidligere på RS4en etc, så vet han er flink. Undrer fortsatt på disse chipene Bergen tuning har på kampanje. Siden dette fortsatt er en Tiguan :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært i kontakt med Ingve og fått ett tilbud. Har brukt han tidligere på RS4en etc, så vet han er flink. Undrer fortsatt på disse chipene Bergen tuning har på kampanje. Siden dette fortsatt er en Tiguan :-D

 

 

Var inne på sidne deres å titta nå...

Jeg personlig syns det virka litt slik som best chip boksene o.l. det var jo ikke så mye opplysninger om hvor de handler softwearen sin fra osv. Men som sagt jeg har ikke prøvd de men har prøvd en del andre saker, bokser ebay chip det meste har funka men med varierende kvalitet på resultate. ;)

 

Dette er jo et selskap som er oppretta i 2017 så erfaringer fra de er det kansje ikke så mange av enda, men min personlige erfaring er at det er mange som leverer tuning i form av både bokser og softwear. De lover ofte høyye tall og plenty effekt men så viser det seg å være pølsevev alt sammen. Hvor dårlig det er merker man som regel ikke før man evt tar en bil med rimelig og dårlig softwear og laster inn et skikelig program som kansje bare lover samme tall eller kansje mindre også men bilen går og drar mye bedre.

 

 

Du får være forsøkskaninen du da...: haha :

 

Det beste hadde jo vert å kjøpt det de leverer for så å ta bilen ut til Ingve og bremsa den, for så å last inn Revo sin versjon... Da hadde man fått en skikelig test av deres produkter. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står forøvrig at de samarbeider med SEDQX. Ikke hørt om dem, men leser bare postitvt når jeg søker på nettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Ser dem er i hele Europa og holder på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.trimchip.com

Snakk med Normann som driver Trimchip.com på Lindås, der er det ingen bokser men ny programvare og den virker.

Har dette på min A3 150 TDI og den går godt.

 

Sent fra min LG-K420 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.