Facelift fanger på preface Audi b5

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en 98'mod Audi a4 avant, også jeg har jeg byttet om til Facelift lykter og vil nå bytte til faceliftfanger også.

Noen her som veit om hva slags modifiseringer som må til ? Eller om det er bolt on? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bolton, men alle braketter og fester må byttes :) 4 forran og 2 eller 4 bak, usikker på om de som går inn i rammevangene bak må byttes:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bolton, men alle braketter og fester må byttes :) 4 forran og 2 eller 4 bak, usikker på om de som går inn i rammevangene bak må byttes:)

 

Okei skjønner ! Blir bare å bytte frontfanger :D så må bytte de 2 festene framme og de 2 på sidene? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korekt:) også er det litt kobling som skal til for å få tåkelys til å fungere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korekt:) også er det litt kobling som skal til for å få tåkelys til å fungere:)

 

Korekt:) også er det litt kobling som skal til for å få tåkelys til å fungere:)

 

Men når vi snakker om de på sidene, tenker du på de svarte slidefestene på utsiden av skjermen eller de festene bak innerskjermen? :)

Ja har satt i Orginal tåkelysbryter og koblet alt klar for tåkelys ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bolton, men alle braketter og fester må byttes :) 4 forran og 2 eller 4 bak, usikker på om de som går inn i rammevangene bak må byttes:)

Har du prøvd selv? Sist jeg styrte med dette så måtte skjermer også skiftes da det ikke var samme boltmønster til sidefestene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg kun hatt bil med facelift skjermer, men der passer hvertfall både preface og facelift fangere:) mener de svarte slide festene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei tusen takk for svar, jeg skal prøve litt når jeg får tid :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forska litt istad :)

Det ene hullet til festet på skjermen er likt pre-face festet så hvis jeg bruker det hullet og borrer opp de 2 siste så vil alt gå på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.