Anbefalte innlegg

Jeg sitter å vurderer litt frem og tilbake på hva jeg skal gjøre med drømmebilen min. Jeg vurderer å sette den vekk til jeg har mer tid til den, men så vurderer jeg også å selge til rett pris dersom noen ordentlige folk kunne tenke seg den. Bilen er altså en 1994 S2 sedan. Bilen er tatt inn til Norge i 2001 og jeg er andre eier på den her. Den har kun hatt en eier i Tyskland. Har en del papirer på dette. Bilen er i original stand bortsett fra H&R justerbar senk som er godkjent i vognkort. Riktig bil med sølvfarge, sort skinn og carbondeksler. Bilen står på 18" occean timeless felger som har blitt fryktelig stygge (klarlakken har flasset av). Har et sett med 17" BBS RS-2 som forøvrig er godkjent i vognkort som kan følge med. Vinterhjul er originale 16" avus.

Et par ting jeg har gjort som et lite ekstra pluss er 3" eksos fra turbo og ut med ferrita potter, bygget av eksosmester (fantastisk lyd)! Og byttet ut original coiler med et sett tfsi coiler fra Hansen motorsport. I 2015 skiftet jeg clutch og bensinpumpe (begge original fra møller).

Bilen må EU-godkjennes løpet av mars, men jeg har ikke brukt bilen i vinter annet enn litt på de fineste dagene hvor veiene har vært tørre. Planen var å godkjenne bilen når snø og veisalt er helt borte. Av det jeg vet om av feil er at bremsene helger litt på venstre bak, defekt ABS-sensor venstre bak, dårlig håndbrekk og slakk i endeledd høyre foran. Ellers er denne bilen et godt eksemplar. Noe overflaterust på de vanlige stedene, i bunn av dørene og litt på koffertlokk. Vet som sagt ikke om jeg selger bilen nå som den er, selger den ferdig godkjent eller rett og slett pakker den bort litt. Men ta gjerne kontakt for en prat og kom eventuelt med fornuftig bud :) skal få lagt ut noen bilder av den. I mellomtiden så finnes det noen bilder i den gamle tråden jeg har om den mener jeg å huske :) Aner virkelig ikke hva bilen er verd som den står nå, det ligger ingen andre ute til salgs for øyeblikket (bortsett fra på mobile).. 140 000 kanskje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha en prisantydning.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av eksos:

 

IMG_3076.jpg

 

IMG_3077.jpg

 

IMG_3078.jpg

 

 

 

Vurderes solgt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister en gammel s2 kar du no:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister en gammel s2 kar du no:)

 

Det er jo bare å slå til det da : smil : Lurer egentlig på hva jeg driver med når jeg er ute å kjører med den.. : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt til salgs?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt til salgs?:)

 

Denne er solgt til et Vacn medlem her inne, masser på at han skal lage seg tråd! [emoji16]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker du førstegangs registreringsdato på denne i tyskland? Bare lurer på om det er samme bil som ble registert samme dato som min i tyskland?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.