felgbredde på 2012-14 passat alltrack med senk

Anbefalte innlegg

lurer på om det er noen her inne som har kjørt 9,5"(et30) og eventuelt 10"(et25) bredde forran i 20" på passat og hendholdsvis alltrack med grei senk, hva slags bredde på dekk hadde dere da?

eventuelt hva er det breieste dere har hatt på disse bilene og ikke minst med hvilket innpress?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om det er noen her inne som har kjørt 9,5"(et30) og eventuelt 10"(et25) bredde forran i 20" på passat og hendholdsvis alltrack med grei senk, hva slags bredde på dekk hadde dere da?

eventuelt hva er det breieste dere har hatt på disse bilene og ikke minst med hvilket innpress?

 

Tror du kan glemme de lave offsetene der på en Passat 3c, selv om det er en alltrack.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du kan glemme de lave offsetene der på en Passat 3c, selv om det er en alltrack.

 

d har jo hatt 3c hva hadde du på den?

9x20 et30 burde ikke være noe stort problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står litt om 20" på 3c her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d har jo hatt 3c hva hadde du på den?

9x20 et30 burde ikke være noe stort problem

 

Jeg hadde 8x20 ET45 med 235/30 og 9x21 ET50 med 245/30. ET30 passer ikke spesielt godt på Passat 3C, det vil bygge langt ut uansett felg- og dekkbredde. Bedre å ha senter av hjulet sånn ca. der det er fra fabrikk (samme offset) slik at bredere felg og dekk bygger begge veier. Har ikke sett hvor mye skjermene på en alltrack kan hjelpe mht at bredere hjul eller hjul med lavere offset ser bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 8x20 ET45 med 235/30 og 9x21 ET50 med 245/30. ET30 passer ikke spesielt godt på Passat 3C, det vil bygge langt ut uansett felg- og dekkbredde. Bedre å ha senter av hjulet sånn ca. der det er fra fabrikk (samme offset) slik at bredere felg og dekk bygger begge veier. Har ikke sett hvor mye skjermene på en alltrack kan hjelpe mht at bredere hjul eller hjul med lavere offset ser bra ut.

 

fåt tüv papirer fra bbs for 9x20 et30 på alltrack så da burde det ve passe :) men skal få prøvd med 9x19 før de blir bestilt http://gutachten.bmf-application.com/ga/B01/150367-V01-01-3-001.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjørt 2 typer på.min b7. ikke alltrack. 18x9 et 35 med 255/40. gikk greit i hjulbuen. Så et sett 9x20 et 28 med 255/30. disse stakk ut. Har valset min så den er omtrent som en alltrack i buene.

 

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjørt 2 typer på.min b7. ikke alltrack. 18x9 et 35 med 255/40. gikk greit i hjulbuen. Så et sett 9x20 et 28 med 255/30. disse stakk ut. Har valset min så den er omtrent som en alltrack i buene.

 

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

 

senket mye? eller original høyde

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

org høyde da.

begge felgsetta funket fint å kjøre med. merket ikke noe til sporing i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.