Anbefalte innlegg

Skal montere hengerfeste på Touranen (2008 Highline), hva er viktig å tenke på?

 

Avtagbar type... minst mulig som vises når det er av :-)

 

Ledningsnett? Der ser jeg det er flere varianter. Hvordan gjøres dette mest mulig "korrekt" i forhold til can-bus, ryggesensorer osv? Regner med det er 13 pins som er kurant nå for tiden, eller er det fremdeles relativt vanlig med 7 pins? Har ikke egen henger, så der er jeg prisgitt leiemarkedet, men det finnes jo overganger til begge typer. Så jeg er mer opptatt av at bilens elektronikk gjør det den skal...

 

Tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke kjent med mulighetene på touranen din, men jeg kjører ganske mye henger og vil nok anbefale 11pin med alle funksjoner. En del nyere og større hengere har for eksempel elektrisk winch, tipp på henger osv, og da er det kjekt å kunne lade hengeren når du kjører med 11pin. Har ikke det selv, og merker at det er noe jeg savner. Du har vel også mulighet til ryggelys med 11pin

 

Sent fra min SM-G800F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.