Anbefalte innlegg

Har ettermontert T91 telestart. Varmer starter når jeg aktiverer med fjernkontroll, men stopper etter kort tid 20-30 sek.

Sirkulasjonspumpe var defekt, men denne er nå skiftet. Så det er noe med elektronikken som gjør sånn at pumpe ikke starter.

 

Lest gjennom tråder, å det er personer som har vært borti dette tidligere, men ikke kommet fram til noe endelig løsning.

 

Er det noen som kan komme med en bra og enkel måte å utbedre dette på, koding som kan gjøres :confused:

 

Dette gjelder en Vw Touareg -05 med det store klimaanlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er webastoen låst da? Siden den har fått gjentatte feil. Låse opp med VAGCOM etc..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er webastoen låst da? Siden den har fått gjentatte feil. Låse opp med VAGCOM etc..

 

Varmeren er ikke låst. Den starter, men stopper etter kort tid, når vannet ikke sirkulerer så skjer dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du brukt Webasto USB dongle'n og aktivert for parkeringsvarmer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du brukt Webasto USB dongle'n og aktivert for parkeringsvarmer?

Slik jeg har forstått fra andre tråder, så er ikke det nødvendig på TT C, som jeg har.

 

Veit du om dette stemmer?

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok vet ikke. Har TTV..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe og komme med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.