2017.05.13 - Koolart T5 & T6 sammenkomst

Anbefalte innlegg

Så at Martin drar igang noe samling for de med T5 og T6 interesse 13. mai på formiddagen.

Kan jo være av interesse for enkelte av våre medlemmer?

 

Facebook event: https://www.facebook.com/events/277214886067616/

Sted: Slemmestad 13. mai, kl 11-15

 

Vi ønsker å ha en liten uformell sammenkomst for de som har interesse for VW Transporter T5 T6 2003- 2017 den 13 mai 2017 fra kl 11.00, sted Koolart Evjetun industri område 3400 slemmestad. Her vil det bli muligheter får å vise bilen fram samt snakke med andre som har samme bil type og se på utstyr etc. Håper så mange sommulig har muligheten for å møte opp. Vi serverer kake / pølser og noe å drikke. Velkommen skal dere være.

 

Jeg er igrunnen ganske sikker på at alle med interesse for Caddy, Touran, Transporter/Caravelle/Multivan kunne kose seg i denne sammenhengen, ikke bare T5/6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo også vårtreff hos Aktiv Auto. Synd det krasjer. Hadde vært moro med gromme varebiler i Hokksund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal dit med min T5 :) Håper og se flere fra forumet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Hadde hvert gromt å kommet med begge trallene våre, men jeg også planlegger Aktiv Auto i Hokksund denne dagen med Audi,n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ? Er det sant?

 

Veldig overrasket, da Martin selv jo pleier å være svært gira på å komme seg til Aktiv Auto sine vårslipp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ? Er det sant?

 

Veldig overrasket, da Martin selv jo pleier å være svært gira på å komme seg til Aktiv Auto sine vårslipp!

 

Veldig synd ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ? Er det sant?

 

Veldig overrasket, da Martin selv jo pleier å være svært gira på å komme seg til Aktiv Auto sine vårslipp!

 

Ikke sikkert han fikk med seg at vi skulle ha treff da. Men vi annonserte det i Desember.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for de som kom men har går det i stramm tidstabell så en kan ikke få tid til alt dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra initativ. Håper dere kan gjøre dette til et fast og årlig arrangement.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.