Ønsker å kjøpe strøken URs4/6 S2 /Rs2

Anbefalte innlegg

Som topic sier, ønsker et strøkent eksemplar.

 

Kriterier minimum

Sort skinn

6 trinn manuell

Uten rust.

 

Gjerne noe opphisset :-)

 

Betaler det som må til for det rette objektet.

 

 

69cc6eced0a94c394179d92053301617.jpg

 

Bilde for oppmerksomhet .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budsjett endret. Også interessert i s2 og rs2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner deg nok bil. Men 120000 er langt unna. Da er de å anse som restaureringsobjekt.

Ca-priser. S2 Coupè fra 180k, RS2 fra 230k, S4/S6 C4 fra 160k. Sverige og Tyskland har mange flere biler av denne typen om dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg endret 1 post igjen .. :-) jeg er jo såklart villig til å betale den rette sum for det rette objekt:-)

 

 

 

 

Du finner deg nok bil. Men 120000 er langt unna. Da er de å anse som restaureringsobjekt.

Ca-priser. S2 Coupè fra 180k, RS2 fra 230k, S4/S6 C4 fra 160k. Sverige og Tyskland har mange flere biler av denne typen om dagen.

 

Jeg vet ikke om jeg tørr å importere, så derfor prøver jeg meg her først :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en urs6 sedan, som ikke finnes veldig mange av.

Oppfyller kriteriene dine ihvertfall nesten.. :)

 

6 trinns manuell 2.2. Per dags dato kun med mtm303 chipper.

Men bredbåndslambda, 044 pumpe, high output coiler, 3" eksos osv er der, så et 400ish oppsett er det klart for.

Har også en litt grommere motor stående som er god for mye mer, men denne har jeg egentlig planer for i en annen bil.

 

Sort skinn, tilnærma strøkent, blir nok 99% med en liten oppfrisking, som står på planen i nærmeste fremtid!

 

For å få den helt strøken, så bør det tas en lakkering.

Men den er igrunn veldig pen, og veldig få skavanker.

Det var et tilnærma rustfritt eksemplar, men pga den har stått iro så lenge, så er det begynt å komme bittelitt rundt lister osv..

 

Er ihvertfall et enormt bra utgangspunkt til en strøken urs :)

 

Jeg er kun i tenkeboksen om å selge denne, men om det er av interesse, så bare sleng meg en pm, så kan vi ihvertfall diskutere pris osv.

 

Her er en veldig lite oppdatert tråd. Noen av tinga i tråden er ikke lenger på bilen, og det er andre ting som er gjort, men ikke oppdatert.

https://forum.vacn.no/showthread.php?278137-Audi-S6-C4-Sedan-Twincharge-EatonM90-HolsetHX52-Low-n-quot-slow-quot-prosjekt/page2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.