Aktivitetskalender for Østfold lokallag 2017!

Anbefalte innlegg

Da prøver jeg å sette opp en oversikt over lokallagets samlinger fremover, vi har normalt treff hver 1.søndag i måneden, så setter opp de. Hvis det er sånn at dette er en dag det passer dårlig for folk flest kan vi gjerne ta en diskusjon på om det er en annen dag som passer bedre :)

Legger også inn andre treff her, så er det noen som vet om flere treff vi eventuelt kan ha samkjøring til, kommenter under så legger jeg de til i listen :) Glemmer helt sikkert noe uansett! : rolleyes

 

 

 

Kommende treff;

-Søndag 7. Mai - Toys`R`us

 

-Lørdag 13. Mai - Aktiv Auto vårtreff

-Lørdag 20. Mai - Utstillingstreff hos Scandicshine Fredrikstad (se egen tråd)

 

-Fredag 2. - søndag 4. Juni - VACN hovedtreff Våler (samkjøring? lokaltreff utgår)

 

-Søndag 2. Juli - Toys`R`us

 

-Søndag 6. August - Toys`R`us

 

-Fredag 25. - Lørdag 26. August - VACN hovedtreff Rudskogen

 

-Søndag 3. September - Toys`R`us

 

-Søndag 1. Oktober - Toys`R`us

 

-Søndag 5. November - Toys`R`us

 

-Søndag 3. Desember - Toys`R`us

 

 

 

Som sagt, helt sikkert glemt noe, så fyll på med mer, eventuell samkjøring til treff lenger unna! :)

Oppdaterer etterhvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare dager igjen til hovedtreffet på Rudskogen, mange lokale som tenker å ta turen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tjaaa får vel ta en tur;p skal du campe eller gidder du ikke i år heller? Hvordan gikk det med lokalagstreffa over her? ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får hvordan det blir med camp :P har vært rolig, stod ikke kø fra Moss heller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er tidspunktet for treffet idag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er dårlig med oppmøte idag gitt men vi må da kunne få til ett snart??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med en dag det passer for folket .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med på et treff snart! Har ikke hatt mulighet i dag, men burde gå fint å ta et treff utenom de satte dagene også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem dukker opp på treff til søndag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem dukker opp på treff til søndag? :)
Jeg kommer. :)

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halvveis oppmøte på søndag, kun jeg og Sigurd som medlemmer, men kom (heldigvis?) 4-5 andre bilguttær utenfor klubben, så ble jo noen allikevel.. Satse på flere medlemmer enn ikke-medlemmer neste gang ell? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe nå 3 Desember? Kunne tenkt meg en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det stemning for det er det jo ingenting i veien for et treff : ja : jeg har vakt, så må se om jeg får kommet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ingen planlagte nå på denne siden av nyttår, men vi kan jo fortsette neste år :) eller planlegge et i mellomtiden om noen er gira på det ;)

Og når vi først har oppe temaet neste år, er det andre dager, klokkeslett etc som passer bedre for folk? Eller som er mer attraktivt? Kom gjerne med forslag om det er noen ønsker, som gjør at flere vil komme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.