Anbefalte innlegg

Trenger nye sommerfelger, noen som har noe kult å selge?

Original ET er 28.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

jeg vurderer salg av mine AC Cyclone i 8,5/20 et 38 med Pirelli P Zero 255/35/20, felger fra ifjor og dekk produsert U0914, mye dekk igjen. Om interesse kan jeg hente ut dekk/felg for detalj bilder. Men du må vel space ut disse for å få de helt ut.

IMG_0239.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill. Felgene er fine, kanskje ikke akkurat det jeg så for meg men kan sikkert bli jævlig bra. Tenke litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 19" BBS Speedlines? 9x19" ET33 (nokså skjelden dimensjon), 5x112, nav-åpning 66,6, men følger med adaptere til 57,1. Står på 235/35/19 dekk. Felgene er i svært god stand [emoji4]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 19" BBS Speedlines? 9x19" ET33 (nokså skjelden dimensjon), 5x112, nav-åpning 66,6, men følger med adaptere til 57,1. Står på 235/35/19 dekk. Felgene er i svært god stand [emoji4]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Send meg gjerne noen bilder. Eller mld på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nye BBS felger til salgs ...

 

20" 9x20 ET25 BBS CH-R silver

 

 

Har også ett sett 19" titanium som jeg egentlig skulle beholde, men vurderes solgt.

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.