Side 3 av 7 FørsteFørste 12345 ... SisteSiste
Viser resultater 31 til 45 av 91

Tråd: Oslo Lokallag Sommertreff 2017 McDonalds Lørenskog og TBD

Mulig det er teit forslag, men parkeringa til Bjerkebanen er jo passe stor.... og der er det både Cirkel K, Rema, pizza og kinamat.....

Men den er jo nordafor SinsenkrØsset da.... så det kan jo bli feil for noen

Bare et forslag (fra en som ikke har vært på lokallagstreff på 4 år.....)
    Skal prøve å komme meg ut av heimen igjen snart.... har jo nå "ekte" vag igjen

Hva er TBD...burde sikkert skjønt det, men tok ikke denne forkortelsen jeg

Vis innlegg
    Mulig det er teit forslag, men parkeringa til Bjerkebanen er jo passe stor.... og der er det både Cirkel K, Rema, pizza og kinamat.....

Men den er jo nordafor SinsenkrØsset da.... så det kan jo bli feil for noen

Bare et forslag (fra en som ikke har vært på lokallagstreff på 4 år.....)
    Skal prøve å komme meg ut av heimen igjen snart.... har jo nå "ekte" vag igjen

Hva er TBD...burde sikkert skjønt det, men tok ikke denne forkortelsen jeg
    Slettes ikke dumt forslag det. Lørenskog er ganske langt nord for Sinsenkrysset det også da Men jeg er med på den. Vi prøver det på kommende mandag.
    Bedre at vi kan stå å prate litt ved bilen og ikke sitte en plass å trøkke trynet hele tiden.

TBD = to be decided Etter som jeg ikke helt har bestemt meg for en fast plass nummer 2 helt enda.

Det er vel egentlig klart for treff i dag. Jeg kjenner dessverre litt på tidsklemma til treffet som er på Våler til helga, så jeg tenkte å nedprioritere dette dessverre.
    Men om det er folk som er gira for et treff, så tenker jeg at det passer fint å dra til McDonalds på lørenskog. Så planlegger vi noe annet etter at Våler er gjennomført.

Jeg rekker mest sannsynlig ikke i dag. Må på styremøte i en annen klubb i kveld.

Er det noen som kommer i kveld?

Jeg er helt sviske i dag og har dårlig med stemme, så står over denne gangen. Våler tok på!

Planen var å komme idag, men står over selv. Dukker opp sterkere neste uke.

Jeg er ikke oppegående etter Våler til noe annet enn sofa i dag.

Imorgen er det treff! Ingen andre steder er nevnt så jeg møter opp på McDonalds lørenskog.

Vel møtt!

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Jeg kommer ikke i morgen. Avslutning på skole og fotbalkamp

Kunne ikke tatt en helge dag a? har enormt mye jobb om dagen etter jobb bytte prøver å få pressa inn mandager, men er alltid for seint hjemover

Da bør vi ha fått Våler ut av "systemet" og det er mandag. Hvor møter vi opp i dag, McD på lørenskog eller Parkeringen ved Bjerkebanen?

Må jobbe desverre

Er ikke helt i form, så jeg blir hjemme idag.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Ryggen krangler, så jeg kommer dessverre heller ikke i dag. Kjør på med McDonalds Lørenskog for enkelheten om det er noen som har tid til å komme i dag.