Anbefalte innlegg

Må rydde opp litt i bilparken, da noen mener det begynner å bli litt mye biler.

 

Bilen er en 2000 mod, som er importert fra USA på § 1-15 med de krav om originalitet som det medfører.

Den er reg. første gang I Norge 18.09 2013. EU-godkjent til 30.09 2018. Km-stand er ca 204000 nå.

 

Greit utstyrt med takluke, el-skinn (ikke Recaro), Bose-anlegg med større forsterker fra A8, cruisekontroll og klima.

Helt original bil, bortsett fra litt software og helt nytt TFSI coilsett. Akkurat montert ny dynamo også.

 

Den har egentlig trelister på dører og dashbord, men forrige eier har lagt carbonfolie på de. jeg har fått tak i stort sett alle listene i orig. karbon bortsett fra førerdøra men bare rukket å montere de på dashbordet.

Står speedometer med km I nå men det viser feil hastighet. Har tenkt å byte til det som er orig. med miles men ikke kommet så langt ennå.

 

Det som er negativt med bilen er:

- Ulyd I begge turboene. Har vært der siden jeg kjøpte den, men de må nok byttes.

- Er knekt en halv runde av bakfjørene nederst på begge sider.

Liten kaklelyd foran ved lett pådrag I høyre sving og sakte fart. Regner med det er ett innerdrivledd.

Er begynt å bli noe rust på taket under lakken rett over frontruta. Ser ut som lakken har blitt skadet etter bytte av frontruta. Skal ta ett bilde av det.

 

Er noen småstriper her og der, og steinsprut på panseret men ser generellt veldig fin ut i lakken. er også noen bulker på bakluka. hadde planer om å bytte til europeisk luke.

 

Hadde egentlig planer om å beholde denne lenge, da jeg tror originale sånne blir tynt av etterhvert, men må vel innse at jeg ikke rekker over alt. Selges helst til entusiast som vil fortsette å holde denne original.

 

Prisant. rundt 105 000.

 

Er lettest å nå på tlf. 93462730, men kikker innom her stort sett hver kveld.

DSC_0050.jpg

DSC_0040.jpg

DSC_0052.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump: Ny pris.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde denne vært til salgs før jeg kjøpte s4 så hadde jeg nok gått på en smell ;p Helt lik a4en jeg hadde utvendig! Verdt å nevne at paragraf 15 er erstattet og at det nå er lov å gjøre endringer på lik linje som europeiske biler;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.