Instrument panel Audi A6 c5 2003

Anbefalte innlegg

Har noen peiling på hva som kanskje kan vær problemet når hele instrument panelet ikke funker. Dvs at bensin å temp nåla vise feil å at speedometer å turtall dett ut for så å slå inn igjen?

 

Hørt det kan være jordingsfeil, hvor bør man da sjekke først?

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lest ut feilkoder?

 

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er en instrument feil. helt vanlig feil på denne bilen.

 

hele instrumentet må skiftet. dette er ikke plug and play da startsperra må kodes når man bytter instrument.

 

søk litt på nettet så kan det nok hende det kan repareres, mest trolig i utlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lest ut feilkoder?

 

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

 

Ja, ingen feilkoder funnet.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ganske rett fram å bytte instrument panel så lenge man kjøper et som har eksakt samme delenummer.

Det må kodes opp til bilen men dette er ingen stor sak i vagcom da man bare må bruke riktig "soft coding"

Så må startsperre/nøkkler kodes etterpå, dette er heller ingen stor sak, men ofte må møller gjøre det da man må ha en egen "pin kode" til instrumentet, dette slutter audi/vw/møller og gi ut i 2005 da alt går på nett nå (møller får kode ifra fabrikk som er gyldig i 24timer)

 

Det letteste er da og få taki et instrument som denne pin koden medfølger (4siffer) om man har planer om å gjøre det selv.

Jeg kunne tatt hele jobben hadde du bodd nærmere.. :) Men som sagt burde det ikke være store problemet for møller og kode opp et fungerte instrument panel så lenge det har samme delenummer.. Men de tar vel sikkert blodpris for en enkel taste jobb..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et instrument liggende du kan få for en rimelig penge. Dette sto i en allroad 2,5tdi. Jeg rakk aldri å bytte det da bilen ble solgt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta kontakt med Jacek på mobil : 40384341, fortell hva som er problemet, gi ha infoen ham trenger og jeg kan garantere at han fikser instrumenter ditt, eller innstalerer og koder om ett nytt ett til deg. han er helt rå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.