Anbefalte innlegg

Vil lodde interessen for min Audi 200 20V avant 91-modell (220hk), 0-100: 6,7 sek... Den er fortsatt i vanlig drift. Har byttet en del ting på bilen etter hvert, kan finne frem mer info senere ved interesse. Fremstår svært fin innvendig, dessverre litt rusten på utsiden. Ikke noe farlig rust. Klimaanlegg, elektriske seter m/minne på førersiden, cruisekontroll, takluke, osv...

 

 

Har ikke funnet noen til salgs i Norge, men i Tyskland ligger de fra 20.000 euro og opp til 35.000 euro. Har lest at det kun er produsert 500 stykker av avant-utgaven med 20V. Denne er original og begynner å bli svært sjelden. Vurderer med tungt hjerte å selge fordi jeg ikke lenger ser meg i stand til å gi ham den pleien han fortjener! : gråter :

 

Prøver meg i første omgang med en pris på 100.000 kr.

A1.jpg

A2.jpg

A3.jpg

A4.jpg

A5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er laget 1600 og noe av Avanten.. :) Tåkelys forran, det ersjeldent!! Fint bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen som har vært i familiens eie siden 2000, ble stjålet i natt... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei huff så kjedelig!!! :( Håpe den kommer til rette :)

 

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig.

Det er produsert 1616 eks av Avant. Dette var verdens raskeste stasjonsvogn når den kom. Ser at prisene er stigende på 200 20v, i alle fall i Tyskland.

Jeg var spent på salget ditt. Jeg kjøpte min hvit perlemor i -95, og satt den bort når varmeapparatvifta sluttet å virke. Kjøpte A6, men klarte ikke selge gamlebilen (selv om den muligens går nå). Du får holde oss oppdatert på om bilen kommer til rette, evt hva du får igjen i forsikringen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en spesiell bil! Skulle veldig gjerne ha den tilbake!

Jeg er også veldig spent på hva bilen vil bli vurdert til av forsikringsselskapet... Finner ingen til salgs i Norge eller Sverige, men den billigste jeg har sett på mobile koster 20.000 euro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en tanke om hvilket beløp en slik bil kunne bli vurdert til? Forsikringsagenten jeg har vært i kontakt med er veldig usikker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en tanke om hvilket beløp en slik bil kunne bli vurdert til? Forsikringsagenten jeg har vært i kontakt med er veldig usikker...

 

Så lenge de ikke har listepris lenger og det ikke er noen til salgs i Norge går det ann å vise til tilsvarende biler i utlandet. Så det kan være "gunstig" (ikke at det noen gang er det å få grombilen sin stjålet...) med tanke på hvor lavt prissjiktet egentlig er i Norge på sånne biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke denne er gammel nok til at verdien på et ikke-perfekt eksemplar er så høyt. Disse er for "moderne" men likevel kjedeligere enn S4/S6 som de fleste derfor foretrekker.

Utifra bildene vil jeg tro du du kunne fått 20-30K ved salg. Hadde den vært strøken i lakken kanskje det dobbelte?

Om noen få år vil nok prisene stige....

Men i forhold til gjenanskaffelse i forsikringstilfelle skal du jo holdes skadesløs. Så da må man finne noen til salgs og gi det selger forlanger, som kan være mye høyere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk igjen 160.000 kroner på forsikringen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk igjen 160.000 kroner på forsikringen...
Er vel greit det eller? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må vel være mer enn greit, skal jaggu sjekke hva som er forventet verdi på S2en..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel greit fornøyd med beløpet, selv om jeg gjerne skulle hatt tilbake bilen. Har som sagt hatt den i 17 år og brukt en del penger og tid på den... Er ikke så mange igjen av dem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.