Lokallagstreff Peppes pizza Tønsberg, torsdag 1. juni kl 18.30

Anbefalte innlegg

Bli med på vårens siste ordinære treff, vi samles som vanlig på Peppes for litt bilprat, pizza og hva nå enn som måtte falle oss inn.

 

Det er avreise for mange til hovedtreffet på Våler denne dagen, men håper alle andre tar en tur!

 

Som vanlig bra rabatt på maten, men helt frivillig oppmøte og heller ingen spiseplikt!

 

Håper å se mange! :)

 

 

 

Hold samtidig av fredag 7. juli, for da blir det sommerfest!

Kommer også tilbake med dato for gokart en av de nærmeste ukene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg på Våler sammen med Heine, Jeanette og mange andre flotte mennesker, sikkert ikke overraskende.

 

 

Sommerfest, go-cart, wohoo! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solen skinner, det er sommer! Bordet på Peppes står klart og venter de av oss som ikke er på farta til Våler enda!

Ser ut til å bli en 5-6 stykker, men jeg håper da inderlig at flere tar turen?! Har booket bort til 12 stk...... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff!

Selv om mange alt var på vei til Våler, ble vi seks medlemmer rundt bordet.

Og i fint vær (det var tross alt den første sommerdagen, uten at temperaturen tok så veldig hensyn til det!) ble det som vanlig fortært pizza og diskutert stort og smått.

Tror aktivitetsansvarlig har et bilde av eventet? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff!

Selv om mange alt var på vei til Våler, ble vi seks medlemmer rundt bordet.

Og i fint vær (det var tross alt den første sommerdagen, uten at temperaturen tok så veldig hensyn til det!) ble det som vanlig fortært pizza og diskutert stort og smått.

Tror aktivitetsansvarlig har et bilde av eventet? :D

 

Juni_2017.jpg

 

Jeg storkoste meg! God tur til Våler og god helg til resten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.