Visning av bil med senkesett - Odda eller Haugesund?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal snart vise R32'en for registrering og må samtidig skrive inn senkefjører som sitter på bilen.

 

Har noen erfaring med om Odda eller Haugesund trafikkstasjon er spesielt "vriene" på dette? Odda har ledig time 4 uker før Haugesund, ellers hadde jeg sikkert valgt Haugesund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt både og om Haugesund, jeg tok turen ned til stvg da de hadde tid dagen etter jeg ringte :P Var ikke noe problem der nede ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne til de i Odda med KW V2 senkesett. Var ingen problem. Spurte om de også kunne ta å få inn felgene i vognkortet når eg stod der, det var heller ingen problem :) God erfaring derifra når det gjelder de som går gjennom bilene iallefall :)

 

Sent fra min SM-G928F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har godkjent ombygging av bil i Odda, gikk forholdsvis bra det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det visning i Odda 22.juni [emoji106]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein ting eg opplevde ved ei liknande visning var at dei gjekk "tom" for tid. Rakk ikkje både registreringsvisning og godkjenning av senkesett på ein time. Måtte få ny time for godkjenning av senkesett. Burde altså hatt dobbeltime i utgangspunktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein ting eg opplevde ved ei liknande visning var at dei gjekk "tom" for tid. Rakk ikkje både registreringsvisning og godkjenning av senkesett på ein time. Måtte få ny time for godkjenning av senkesett. Burde altså hatt dobbeltime i utgangspunktet.

 

Takk for input, jeg har sendt mail til dem om dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fingers crossed?

 

fc47dd2134bed2a36c0f4ca6331d7d16.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det ? :)

 

Ingen problemer, verken med kontroll eller senkesett. [emoji106]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.