Audi-Nettbutikk
Side 5 av 5 FørsteFørste ... 345
Viser resultater 61 til 69 av 69

Tråd: Tilbakemeldingstråd Utstilling - VACN Våler 2017

Vis innlegg
    Bare sånn informativt, så er endel av Mk2 Golfene blitt veteraner nå, og det vil jeg påstå bør klassifisere som en "Classic". Begrenset på hvor mange av disse som er i bra forfatning. Men, jeg er enig med deg at "Classic" bør bli satt opp til 30år

Vis innlegg
    Ser den - Men MK2'en føles ikke ut som en classic

Jeg mener at "Classic" er en æra, mer enn bare veteran. Det er boblen, luftkjølt, lukten av halvbrent bensin og ekstremt høylydte motorer på 40hk
    Diverse fabrikksnye deler til mk4 Golf er kun å få på www.volkswagen-classic-parts.de Ergo, så er det en classic.

Bare ett innspill fra min side, men hva med å ha én pokal for People's Choice?
    Hvor alle som vil stemme kan hente stemmeseddel i sekreteriatet?

Takk for godt innspill. Vi tar innspillet med oss i den videre diskusjonen.

Vis innlegg

Vis innlegg
    Det har vi hatt mange ganger og det er ALLTID en som har tilhørighet i nærheten av Vålerbanen eller Rudskogen som vinner denne.

Vis innlegg
    Det har vi hatt mange ganger og det er ALLTID en som har tilhørighet i nærheten av Vålerbanen eller Rudskogen som vinner denne.
    Hva om kun medlemmer av VACN får stemme, da er vel det problemet løst?
    At stemmeseddelen inneholder en fane hvor den som stemmer må skrive inn medlemsnr f.eks?

Members choice?

People`s Choice har en tendens, som John-Arne er inne på, å havne "lokalt", siden det som regel er mange fra nærmiljøet som stemmer på en bil de kjenner til fra tidligere. Det er også en utfordring i forb. med opptellingen, og det å få inn tilstrekkelig antall stemmesedler. Da vi innførte dette (for mange år siden), hadde vi som "gulrot" å trekke ut noen gevinster på stemmesedlene for at de som avga stemme MÅTTE oppgi navn (og tlf nr, f eks). Da kunne juryen lettere se om hvor den som hadde avlagt stemme var i fra (sånn ca.). Det er mulig at dette reduserte antall "kompis-/lokal-stemmer" (?). Hilsen

Vi har People 's Choice på vårt treff på Aktiv Auto. Vi ble utsatt for det som beskrives over her. Men vi skjønte hva som skjedde. Sist treff ble det levert ut en lapp til hver bil som stilte ut. Kunne disse fikk stemme på People's Choice.

Takk for innspill, vi tar det med oss. Men da blir det "utstillernes valg" og ikke folkets osv. (uten at det er er en stor greie).

Vis innlegg
    Vi har People 's Choice på vårt treff på Aktiv Auto. Vi ble utsatt for det som beskrives over her. Men vi skjønte hva som skjedde. Sist treff ble det levert ut en lapp til hver bil som stilte ut. Kunne disse fikk stemme på People's Choice.