Anbefalte innlegg

God dag.

 

Jeg har kjøpt en bil hvor selger (firma) skal dekke Dab+ integrasjon i bilen. Men det betinger at det er ett firma som som monterer denne, og sender selger av bilen en faktura. Jeg er i utgangspunket på jakt ett Dension sin USB enhet.

 

Er det noen firma i Ålesund, bortsett fra Møller, som kun har norDab, som gjør denne jobben?

 

Ser BilXtra selger Dension, men de monterer vel ikke...er det noen andre options?

Bass Brothers i Fosnavåg gjør også dette, men er jo ett stykke å kjøre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God dag.

 

Jeg har kjøpt en bil hvor selger (firma) skal dekke Dab+ integrasjon i bilen. Men det betinger at det er ett firma som som monterer denne, og sender selger av bilen en faktura. Jeg er i utgangspunket på jakt ett Dension sin USB enhet.

 

Er det noen firma i Ålesund, bortsett fra Møller, som kun har norDab, som gjør denne jobben?

 

Ser BilXtra selger Dension, men de monterer vel ikke...er det noen andre options?

Bass Brothers i Fosnavåg gjør også dette, men er jo ett stykke å kjøre...

Hei, vist du drar på bilxtra verkstedet (Gmg Service) i breivika så kan nok dem montere for deg :) bare å ringe å høre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette burde vel de fleste bilverkstedene ha kasta seg over nå tenker jeg? Selger selv Dension, og jeg vet MANGE andre gjør det :) (I Haugesund riktignok)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.