Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt bremseskiver til en Rs4 B5 til en gunstig pris?

 

Orginale 312mm skiver bak.

Rs6 8pot med 380mm skiver foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan alltids sjekke rexbo.de eller lott.de, men prisen må være svært gunstig for at det skal lønne seg å kjøpe slikt fra utlandet mtp frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker [emoji4] Ja det er oppgradert fra b7 skiver til 380mm med adaptere mellom brakett og calipere.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir di skivene fra Jhm foran og noe zimmermann el.l bak da så blir den beste løsningen.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jhm på ene bilen. De funker bedre enn orginale b7 skiver som har en tendens til å sprekke mellom hulla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det være tilfelle at det er mykere stål i skivene til JHM? Eller slites slissede skiver mye fortere? Etter noen dager på isen i vinter så var all slissingen borte på mine JHM B7 bakbremser. Kjører med ME20 endless klosser på vinter. Gikk fra 22mm til 20mm. OEM B7 skivene har tidligere holdt i et par år med N95 Endless klosser som er en del mer aggressive.

 

https://forum.vacn.no/showthread.php?200313-Min-2001-Audi-RS4&p=3106477&viewfull=1#post3106477

 

Skal teste ECS sitt alternativ neste kjøring på bane. skal bli interessant å se om det er stor forskjell.

 

 

380x34mm skiver kjøper du her

https://jhmotorsports.com/shop/catalog/front-rotor-ringspair-big-380mm-jhm-lightweight-for-b7-rs4-p-675.html?cPath=0_3

 

Agående link over på ebay er bare en side, nye hullborra skiver bak fra Quattro gmbh koster vel en halv arm for tiden på møller, men ebay finner du til tider "gode" priser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle innspill [emoji4] Forslag til gode klosser som ikke er alt for agressiv på skivene? EBC yellowstuff har jeg dårli erfaring med da jeg har opplevd at belegget løsner fra bakplata ved flere tilfeller på forskjellige biler jeg har eid.

Tenkte kanskje prøve Ferodo ds2500 da jeg ser disse får litt skryt.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferodo skal jeg være fint :) selv har jeg aldri hatt problem med gule klossene. Kjørt de på en hau med biler nå inkl banekjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha bra klosser til b7 kalippern kjøper du cl brakes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.