7 juli Sommerfest, Peppes Pizza Tønsberg! PS! Fredag!

Anbefalte innlegg

Pizza-on-St.-Pete-Beach-600x264.jpg

 

Vestfold lokallag inviterer tradisjonen tro til den årvisse sommerfesten, som vanlig på Peppes Pizza i Tønsberg!

 

Vi starter kl. 19, og holder på så lenge det trengs.

 

Håper ikke alle har tatt ferie, men i såfall: legger den til Tønsberg denne dagen!

 

Vi sees!

 

Husk! Dette er en fredag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne dagen er jeg dessverre bortreist men jeg tenker dere får kost dere nesten like godt uten meg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne dagen er jeg dessverre bortreist men jeg tenker dere får kost dere nesten like godt uten meg også :)

 

Nesten.. Bare nesten, C-W! : gråter : Håper du også tar en pizza, hvor enn du er! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke helt fått teken på steking av pizza på Bålpanne, får klare meg (så vidt!) med burger, sommerkoteletter og er jeg heldig så blir det en selvfisket ørret også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallooo!!!

Noen flere som skal på sommerfest? Masse plass på Peppes!

 

Innmari bra måte å starte ferien på! :D

 

Her er bilde fra i fjor!

1_best_party_beach_South_Beach_Miami_Flo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallooo!!!

Noen flere som skal på sommerfest? Masse plass på Peppes!

 

Innmari bra måte å starte ferien på! :D

 

Her er bilde fra i fjor!

1_best_party_beach_South_Beach_Miami_Flo

 

Wow, jeg husker det var så mye folk, ja! Så langt jeg kan telle blir vi kun 6 stk så ja, bord bestilt til 20 stk! Sommeren er på topp, så hvorfor ikke ta litt rundt mat med likesinnede i varmen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syv medlemmer og følge møtte til sommerfest, og med god hjelp fra nabobordet som var på utdrikningslag, ble det bra stemning. Vi skulle forberede 50-årslag så måtte dra litt tidlig, men da virket det som alle de andre også var fornøyd.

Tusen takk til alle som kom denne fine kvelden! :)

 

Supergrattis til Joakim som hadde fått lappen siden sist! :D Kjør pent!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.