2017 Audi S3 lim Nardogrå SOM NY!

Anbefalte innlegg

Jaja siden det ble bestilling av RS3 istedet så legger jeg ut denne for salg. Her er det fin mulighet til å få seg "ny" bil uten det store nybiltapet.

Bilen er kjøpt på ansattebetingelser hos Gumpens Auto Øst i Kristiansand(nei jeg tjener absolutt ikke noe penger på dette : dum :)

Dette er en helt vanvittig bil for pengene og bør prøves. Draget i denne 2 literen er helt villt i tillegg til at det popper og smeller i eksos.

Eneste grunnen til at jeg bytter ut denne bilen er fordi jeg har mulighet til å få noe enda grommere ellers ville jeg aldri tenkt på å å gi slipp på denne. Kontakt meg om dette kunne være av interesse så kan jeg eventuelt kjøre til deg for å vise frem bil.

Jeg har ikke tatt ut vinterhjul til bilen enda så dette følger i utgangspunktet ikke med, men ordner selvsagt vinterhjulpakke for en liten økning i pris.

 

Utstyrsliste:

Spesialfarge Nardogrå

El korsryggstøtte med massasjefunksjon

Ekstra mørke ruter

Navigasjonssystem plus

Virtual cockpit

Smartphone interface

Bang & Olufsen høyttalersystem

Lyspakke innvendig

Led hovedlys

Magnetic ride

Parkeringssystem plus

Glanspakke sort Audi exclusive

Advanced Key med alarm

Utvidet skinnpakke mono pur

Sportsseter med skinn/alcantara

Fjernlysassistent

19" V-eike

 

 

(mulig jeg har glemt noe)

 

Bilen har en nypris pr nå på 780-790 000 og vil mest sannsynlig bli mye dyrere over nyttår med nye avgifter så her er det bare å slå til!

Bilen selges for 699 000,- + reg. Er kjørt i underkant av 6000km pr 8/7 og er vell blitt en mnd gammel nå x)

 

c21536b7d93094e9af66f6a1c7cc7b35.jpgff94fab190fc70d8a5c96a2d66f4e191.jpg0c4a578726c66325f65d867d161201ad.jpgcf48f33af006a10bc3f33f0184dc8641.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mottatt bud fra en kar i Oslo på 676. Noen som er interessert i å gi noe mer? :) Ikke utenkelig at den ryker ved kjapp avgjørelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.