Sommer dekk 235/40/19 Selges/Byttes

Anbefalte innlegg

Jeg vil selge mine 4stykk 235/40 ZR19 TL 96W SD LANDSAIL LS588 UHP XL.

Disse er kjøpt 13 juni i år hos Interdekk og kjørt rundt 500km.

Men 40 profil ble for høyt for min bil, siden det subber i innerskjerm noen få ganger under kjører ( ikke merker i dekk).

 

Dekkene står på felg å bilen fortsatt. Men blir tatt av så fort jeg får tak i 235/35/19.

 

Dekkene er produsert uke 7 i 2017

Pris 3000kr eller bud.20170709_104852.jpg

20170709_104847.jpg

 

Holder til i Øyer/Hafjell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg kan være interesert om det ikke er noe skader eller blir noe skader på dem ved demontering fra felg, og dem er som du skriver nesten ubrukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal ikke være noen skadet på di.

Jeg regner med di er forsiktig til å ta di av igjen samme som di tok di på. ( felgene var ny lakkerte når di fikk dekk på)

Jeg har firma bil. Så bilen di står på blir brukt bare i helgene. Dekke er kjørt maks 500km.

Kjørt noen turer til Lillehammer og en tur til Hamar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjønner :) gi meg en lyd når dem er av å eventuelt klare til å hentes så tar vi det da :)

 

mitt nr. 99775530

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god. Ringer Interdekk i morgen når di åpner å bestiller nye dekk så får di av fort (Dette var planen samme hva). Håper di har dekkene jeg vil ha inne :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SOLGT å levert:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.