Diskusjonstråd VACN Rudskogen 17 - 25 og 26 August 2017

Anbefalte innlegg

Nei, ser den. Derfor jeg personlig skal høre med dem. :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

La oss kontakte dem. Bedre å la arrangør kontakte enn privatpersoner.

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips om plass for overnatting lørdag til søndag ? Typ hytter, camping eller lignende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen som selger fuel på små fat? Snakkat med Kollevold men de var usikre, de skulle prøve. Skal ha flere fat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det muligheter for dekkomlegging på banen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo godtfolk. Jeg tenkte å prøve meg på banen på lørdag. Men når jeg sitter og leser reglementet så kommer jeg over noen ting jeg lurer på.

1: punkt 5.9 Er Toyo Proxes R888R godkjent på en bil i klasse 1? De er jo godkjente til å kjøre på gata med.

2: punkt 4.1 Det står følgende; Biler med mer en 5 kg per hk uten fullt bur, bøttestoler og firepunkt seler som er mer eller mindre originale, mindre modifikasjoner er tillatt. Utgangspunkt for klassen er biler som kan kjøres på vei etter norsk veitrafikklov og må være en stand som er forventet i henhold til dette. Kan jeg ribbe bilen innvendig og kun ha igjen dashbord, stoler og dørtrekk?

3: punkt 4 sier at det ikke er krav om skilt på bilen. Har kjøpt en bil i utlandet som er momset inn i landet. Har ingen vognkort på den i mitt navn. Fortsatt bare å kjøre?

 

Takk på forhånd for gode svar. Synsing og meninger klarer jeg å gi meg sjøl : rock :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo godtfolk. Jeg tenkte å prøve meg på banen på lørdag. Men når jeg sitter og leser reglementet så kommer jeg over noen ting jeg lurer på.

1: punkt 5.9 Er Toyo Proxes R888R godkjent på en bil i klasse 1? De er jo godkjente til å kjøre på gata med.

2: punkt 4.1 Det står følgende; Biler med mer en 5 kg per hk uten fullt bur, bøttestoler og firepunkt seler som er mer eller mindre originale, mindre modifikasjoner er tillatt. Utgangspunkt for klassen er biler som kan kjøres på vei etter norsk veitrafikklov og må være en stand som er forventet i henhold til dette. Kan jeg ribbe bilen innvendig og kun ha igjen dashbord, stoler og dørtrekk?

3: punkt 4 sier at det ikke er krav om skilt på bilen. Har kjøpt en bil i utlandet som er momset inn i landet. Har ingen vognkort på den i mitt navn. Fortsatt bare å kjøre?

 

Takk på forhånd for gode svar. Synsing og meninger klarer jeg å gi meg sjøl : rock :

 

Mvh

Gategodkjente dekk er ok i kl 1/2.

 

Skilt ikke krav. :)

 

Du kan ribbe bilen ja. Men org seler må brukes om det ikke er bur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips om plass for overnatting lørdag til søndag ? Typ hytter, camping eller lignende.

 

Mulig dette er nærmeste. https://www.facebook.com/pages/Bj%C3%B8rnstad-Camping-og-hytteutleie/399828840041832

 

https://www.gulesider.no/f/bj%C3%B8rnstad-camping-og-hytteutleie-eva-og-hans-kr-bj%C3%B8rnstad:84183263

 

Står litt info her også. http://www.rakkestad.kommune.no/overnatting.382311.no.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi snakket med de som leier banen søndag. De hadde banen fra porten åpner kl 10. Før det måtte vi snakke med Rudskogen. Noe vi har gjort uten hell.

 

Så da blir det dessverre ikke mulig å overnatte på banen lørdag til søndag.

 

De som har banen 17-21 torsdag har vi ikke fått tak i enda, mer info kommer når vi vet mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen som selger fuel på små fat? Snakkat med Kollevold men de var usikre, de skulle prøve. Skal ha flere fat

 

Er vel ikke så langt over til Sverige for å kjøpe E85 når man er på vei til Rudskogen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke så langt over til Sverige for å kjøpe E85 når man er på vei til Rudskogen :-)

 

Ja det er jo en ide :) men jeg har ikke fatene heller enda. Har prøvd å skaffe sånne små 50L fat tidligere uten hell, Tenkte kansje jeg kunne kjøpe 4 fat så kan jeg fylle dem opp igjenn med egen blanding når de er tomme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er jo en ide :) men jeg har ikke fatene heller enda. Har prøvd å skaffe sånne små 50L fat tidligere uten hell, Tenkte kansje jeg kunne kjøpe 4 fat så kan jeg fylle dem opp igjenn med egen blanding når de er tomme :)

 

Ja bare å bunkre opp,så har du til isbanetreffet i samme slengen. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bare å bunkre opp,så har du til isbanetreffet i samme slengen. :D

 

På vintertreffet så rekker det med 98 oktan, men kan jo tenke på våler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er jo en ide :) men jeg har ikke fatene heller enda. Har prøvd å skaffe sånne små 50L fat tidligere uten hell, Tenkte kansje jeg kunne kjøpe 4 fat så kan jeg fylle dem opp igjenn med egen blanding når de er tomme :)

 

Har du ikke en del 20L kanner du kan bruke evt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å leie pitboks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å leie pitboks?
Rudskogen har noen til utleie ja, så det burde være mulig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke en del 20L kanner du kan bruke evt?

 

Ja har 12 stk proppet med fuel så er ingen fare sånn sett, men tenker å gå over på litt større dunker av praktiske årsaker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen forhåndspåmelding til dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen forhåndspåmelding til dette treffet?
Det stemmer. Vi ser på alternative løsninger til neste år, men har valgt å gå vekk fra dagens løsning da det ikke effektiviserte køen i sekretariat, noe som er mye av poenget med å ha påmelding. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe oversikt i om Kollevold/Sørhaug kommer med et lite utsalg av hjelmer,kjøredresser,etc. om noen trenger det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørhaugen kommer. Prattet med han på lørdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er nedre aldersgrense for passasjer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er nedre aldersgrense for passasjer?

 

Sitat fra reglene: "Passasjer må være minimum 150cm høy eller fylle 15 år i år eller eldre og må være kledd i samme bekledning som fører gjeldende i respektive klasse."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe oversikt i om Kollevold/Sørhaug kommer med et lite utsalg av hjelmer,kjøredresser,etc. om noen trenger det?

 

Kollevold skulle kansje komme, var det siste jeg hørte

Hvis flere maser så er det større sjans :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med hengerfeste som kjører forbi Gardermoen/e6 til og fra rudskogen? Helst torsdag-lørdag. Har en campingvogn jeg vil sove i under treffet.

Tilbyr soveplass til vedkommende og evt en slant med ekstra drivstoff:) vogna veier bare 900kg, og takker være campingvognregelen kan alle med vanlig klasse B kjøre den såsant du ìkke kjører en nissan micra med hengerfeste :D

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.