Audi Q7 2006 3.0 TDI rust bobbler under dørahåndtaket og railsa (garanti?)

Anbefalte innlegg

Hei

 

har nettopp kjøpt meg en Audi Q7 2006 model som har noen rust under dørhåndtakene, 3 av 4 dører og noe i bak kant av tak railsa (kun en side) og noe på insiden av bak dørene

 

var innon Ajberk bil skade, der møtte jeg en som var vikar for han som vanelig vis sitter der og han sa det ikke var garanti, kun rustgaranti og det er gjennomrusting. han mente det ikke var noe vits å ta bilen in og se på den og fylle ut skjemaere.

 

Ringte med møller ensjø og de syns det var rart at han fra albjerk ikke ville ta bilen inn og sa at jeg kunne sette opp time oss dem får å sjekke dette.

 

noen som har vært borti å få garanti på en så gammel bil eller?

 

bilen har full service historikk fra møller og alle service er fulgt.

 

se biler

DSC_1462.jpg

DSC_1461.jpg

DSC_1460.jpg

DSC_1459.jpg

DSC_1463.jpg

DSC_1464.jpg

DSC_1465.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er desverre ikke helt uvanlig på disse bilene. Bilen bør ha de siste servicene hos Audi hvis man skal få noe på garantien. Jeg fikk nettopp utbedret dør/skjerm rust på min forrige bil Audi Q7,men måtte betale en egenandel på 30% for utbedring hos merkeverksted.

De pleier å ta bilder av rusta, så sender de det inn til garanti avdelinga for å høre om det blir dekket. De måler også om bilen har vært lakkert før.

 

Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.