Koble ut passasjer airbag Audi Q7

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på hvordan muligheten er for å koble bort passasjerairbag på min 2011 Audi Q7. Den har ikke nøkkelbryteren. Noen som har en oppskrift?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel være bryter inne i hanskerommet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, plassen det den skal være er ikke skjært ut og varsellampe i dashboard er ikke montert. Ser for meg utkobling av puta i hanskerommet og montering av riktig motstand?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et sånt plug And play kit hadde jo vært drømmescenario[emoji28] går noen av de bryterne over hverandre, passer feks A6 overens med Q7? Noen som vet?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er løsningen funnet. Har vært i dialog med en teknikker på møller, det skal settes inn en motstand i ledningsnettet i kontakten til passasjer airbag, monteres klistremerke som sier den er deaktivert og en signatur på et skjema som må følge bilen. En "Ok" løsning til den "nette" sum av 3500kr. En litt old fashion løsning men sånn blir det. Husker jeg drev med dette på tidlig 2000 tallet og hadde jo håpet vi hadde kommet litt lenger med diagnose app osv.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si eller hvor jeg skal begynne[emoji849] leverte bil på verksted i dag, 1 time senere var av og på bryter kit montert[emoji23] noe som for 3 uker siden ikke fantes, billigere var det også... de hadde funnet ut at det ikke var lov med motstand lenger ( om dette er Audi sine retningslinjer eller nasjonalt vites ikke) jeg er fornøyd med av på bryter, men kjenner at informasjons flyten må bedres der. De har tydeligvis diskutert løsning uten at jeg ble informert ifølge ordren.

2fe1981a99c8461836a591e6d3397bdc.jpg

84062c20047a88e91668fe5d3f790b56.jpg

6afb3978aa0d6eb6a045ce7789e374fa.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.