Passat V5 4motion, 2002 modell selges!

Anbefalte innlegg

Vuderer nå salg av en Passat V5 4motion 2002-modell

Litt info om bilen:

V5/VR5 20V, 170hk manuell

Hatt bilen siden November ifjor

Rullet i underkant av 268000, bilen blir brukt daglig.

Har servicehefte fram til 247000, og eid tidligere av Lars-Inge på forumet siden 2007

Resterende service, bla oljeskift er tatt av meg. Brukt Castrol Magnatec 5-40w, blir tatt oljeskift før salg.

EU fram til November 2018

 

Litt om bilen:

Bilen er dessverre ikke pen å se på, da det så og si ikke er et eneste panel som er rustfritt. Bilen er da hel og fin under, og det er ikke noe farlig rust, da alt som er på den er overflate.

Nevneverdige plasser er 2 punkter på tak, hjulbuer bak, bakluke, noe på begge forskjermer, og noe på panser og passasjerdør foran.

Spylerpumpe må skiftes, følger med ny.

Multi/viftereim bør byttes, ny følger med.

Bilen lager ulyder ved tung svinging, spesielt merkbart stillestående. Servopumpe?

Ulyder i forstilling passasjerside, mistenker foring.

Blinklysrelee spasmer av og til etter bruk av blinklyset. Synes ikke i lysa, men er en smule irriterende lyd :) Mistenker at bytte av relee vil hjelpe.

Drivmansjett byttet begge sider på verksted.

Dempere med fjærbein byttet på verksted.

Bremser foran er bra, bak vil bli byttet før salg

Bilen bruker også noe vann, uten at jeg har funnet kilden til lekkasjen. Undersøker dette videre. Har mått fylle vann engang i mitt eie.

Eksoslekkasje, tror dette er etter cat på passasjerside

 

Ikke noe annet som jeg kommer på i farta

 

Utrolig god kjøremaskin, og man går rett og slett ikke lei den femmer-lyden! en av svært få solgt nye i Norge!

 

Oppdaterer tråden med litt bilder. Ellers er det noen bilder i tråden i signaturen min. Ellers hvis du har noen spørsmål, send gjerne melding på 99487536, eller gi tilbakemelding i denne tråden.

Blir da solgt som et lettere prosjekt for de som vil ivareta denne, eller rett og slett bruke denne som bruksbil. Legge denne ut til 20000+omreg, årsavgift betalt.

Er åpen for bud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.