VACN Rudskogen - Haugesund Lokallag

Skal du på Rudskogen treffet? :D  

10 stemmer

  1. 1. Skal du på Rudskogen treffet? :D

    • Jepp! :D
      6
    • Nei :(
      4


Anbefalte innlegg

Hoi!

 

Då e det snart duka for nytt treff på Rudskogen. I og med at treffet e fra fredag til og med lørdag (vi må vær ute av baneområdet på lørdagskvelden), så har me tenkt litt på overnatting på camping natt til søndag.

 

Skriv gjerne her hvis du blir med, Finn Kristian (Stavanger lokallag) ska sjekka med Utne Camping om tilgjengelighet. Då kan det og verr greit om me vett litt koss me ska campa, med vogn, telt eller i hytte ? :)

 

Noen som har forslag til klokkeslett for felles avreise herfra ?

 

(BTW: Eg tenkte å overnatte i hytte)

 

 

Fyr laus : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del passe det fint å kjøra på torsdag etter jobb:) Å på hjemturen hadde me tenkt å kjøra et lite stykke for så å ta inn på hotell/hytta så me ikje har så longe kjøretur hjem på søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen av dere kjekke karer som kan hjelpe til med Teknisk på treffet?

Helst noen som vet fram og bak på en skrutrekker..

 

Innsats belønnes med gratis kjøring og mat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye av tiden på treffet tar det da? :) Kan være aktuellt for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E så klart med, passer bra å kjøre torsdag for meg :D e med på den hytte/hotell/camping tanken! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med om ikje lyne slår i dass og kanal sveising begynner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka tenkte dokker ang overnatting fra lørdag te søndag ? Hytter eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist æ får fri fra jobb fredag og mandag (minimum, helst torsdag også) og får bytta hjullager så e æ også med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hytter hadde jo vert lukus! gått litt sammen åsså booka oss ein 2-3 stykker :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist æ får fri fra jobb fredag og mandag (minimum, helst torsdag også) og får bytta hjullager så e æ også med :)

 

Eg kan sikkert hjelpa det med å se på når du skifte det hjullageret! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, ja nån må jo holde alle de stolan mine varm : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje heilt bestemt meg kossen eg ska gjør detta. Tenke å besøka søsterå mi i Drammen enten før eller itte treffet. Men, hadde vært kjekt med ein camping/hyttetur : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere som skal bortover som kunne tenke seg å hjelpe litt til i forbindelse med utstilling?

vil være noen timer lørdag formiddag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endel av oss har vel meldt oss til tjeneste på teknisk ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva går oppgavene der ut på da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir hovedsaklig å hjelpe til med innslipp og oppstilling av biler, samt koordinere litt avvikling på vaskeplassen slik at det går litt raskere der enn hvordan det tidvis var på Våler :)

 

Blir tilrettelagt så man evt får stilt ut egen bil osv. Er og lignende tilbud forhold til mat/kjøring her også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får en også gratis kjøring om en blir med å hjelper til på utstillinga?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne å hjelper til på utstillinga:) Det blir vell en form for "opplæring"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers :)

 

Vi tar en felles gjennomgang på morgenkvisten der vi fordeler hvem som gjør hva osv.

Men jeg er der allerede på torsdagen så vi kan ta en prat i forkant om det skulle være ønskelig.

 

Trenger fortsatt et par til som kan hjelpe til med utstilling så hvis andre og ønsker å være med er det bare å si fra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med min samboer om hun kunne tenkt seg å blitt med på utstillinga om det er mulig:) Men hun er ikke medlem i klubben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan høre med min samboer om hun kunne tenkt seg å blitt med på utstillinga om det er mulig:) Men hun er ikke medlem i klubben
Det har lite å si. Samboeren min har hjulpet til med 2 vintertreff før hun meldte seg inn i klubben :)

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers :)

 

Vi tar en felles gjennomgang på morgenkvisten der vi fordeler hvem som gjør hva osv.

Men jeg er der allerede på torsdagen så vi kan ta en prat i forkant om det skulle være ønskelig.

 

Trenger fortsatt et par til som kan hjelpe til med utstilling så hvis andre og ønsker å være med er det bare å si fra :)

 

Hjelper gjerne til med utstillinga! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor trenger dere mest hjelp? Teknisk eller Utstilling? Tenkte å bli med på telnisk, anyone with me?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.