Anbefalte innlegg

Den er jo såpass motorsport prega at den kunne kledd feks oz rally og evt den versionene rotiform har lagd som skala hadde på rsen :-)
Mistenker den blir for ny kanskje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg være den kjedelige som foreslår BBS LM? :) tidløs felg som passer det meste etter min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ATS Racelight. Hvis bremsene får plass...

 

SKAD-7R-4-890x590.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer Speedline Vettore?

 

speedline_sl6_vettore_jetblack-frontkopi

 

Vinner!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testet OZ Formula. Tror det kan bli ryddig det i svart med riktige dekk :)4298b1d9a92e864ba8479e6edcecf056.jpg685bb570289b8772aa31aed5ca872d47.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Superturismo LM i matt graphite, evnt sort matt hadde vært innertier på denne :) Helst i 20" kombinert med litt lett senk, men du tenker kanskje 19" og bruke dekkene du har?

 

OZ_Racing_Superturismo_LM_Matt-Dark-Graphite_Audi_RS3_1_x.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maks 19, men blir nye dekk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør seg veldig godt i 19" også disse! Uansett veldig fine hjul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterdeksler følger med i eska så kan prøve begge deler, men litt usikker på hva jeg synes om fake senterbolt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterdeksler følger med i eska så kan prøve begge deler, men litt usikker på hva jeg synes om fake senterbolt..
De er kulest uten senterdeksler [emoji3][emoji3][emoji106][emoji106][emoji106]

 

Sent fra min E6653 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har landet felger :) OZ Formula sommer også fikk jeg AKKURAT kledd på 18 Sparco felger til vinter.84898b90d14c797267d6a24ad30e66c7.jpg33656931231041d93936f98ca914812e.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir veldig bra med OZ sommerfelger. OZ har som regel god kvalitet på felgene og de ser flotte ut (jeg er veldig fornøyd med mine OZ felger).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg er litt i samme båt som deg. Fikk levert min Ara blå RS3 sedan for litt over en uke siden. Fant ingen felger før vinteren så jeg kjøpte vinterdekk og fikk dem til å sette de på de originale felgene ved levering.

Har funnet noen felger som jeg syntes er fin på bilen og som kanskje du også vil like.

De jeg liker best til nå er Neuspeed RSE10 19x9 ET40 men ser også på Neuspeed RSE102 som også ser veldig bra ut.

 

RSE10

RSE102

 

Så lurer jeg da litt på om 235/35-19 vil passe på en 9" bred felg uten at det blir for mye strekk i dekket. Jeg liker jo at det skal være litt strekk i det men aner ikke om dette blir for mye. Kanskje du/dere vet noe om dette?

 

De originale hjulene er vel 235/35-19 8x19 ET49 (om man da ikke har 255 framme) og med 9x19 ET40 skulle disse stikke ca. 2.1cm lenger ut og vil fortsatt ikke stikke på utsiden (i følge bilder fra Audizine).

 

Må du ha senter ringer til de OZ felgene eller passer de rett på?

 

 

Hva syntes du om bilen så langt da?

Har du tenkt å ECU tune den for å få mer futt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg er litt i samme båt som deg. Fikk levert min Ara blå RS3 sedan for litt over en uke siden. Fant ingen felger før vinteren så jeg kjøpte vinterdekk og fikk dem til å sette de på de originale felgene ved levering.

Har funnet noen felger som jeg syntes er fin på bilen og som kanskje du også vil like.

De jeg liker best til nå er Neuspeed RSE10 19x9 ET40 men ser også på Neuspeed RSE102 som også ser veldig bra ut.

 

RSE10

RSE102

 

Så lurer jeg da litt på om 235/35-19 vil passe på en 9" bred felg uten at det blir for mye strekk i dekket. Jeg liker jo at det skal være litt strekk i det men aner ikke om dette blir for mye. Kanskje du/dere vet noe om dette?

 

De originale hjulene er vel 235/35-19 8x19 ET49 (om man da ikke har 255 framme) og med 9x19 ET40 skulle disse stikke ca. 2.1cm lenger ut og vil fortsatt ikke stikke på utsiden (i følge bilder fra Audizine).

 

Må du ha senter ringer til de OZ felgene eller passer de rett på?

 

 

Hva syntes du om bilen så langt da?

Har du tenkt å ECU tune den for å få mer futt?

 

Har faktisk vært innom begge felgene som du linker til i letingen. Føler jeg har vært innom det som finnes, men enten er det for dyrt eller så blir det ikke passelig. RSE102 felgen synes jeg ser veldig ryddig ut :) Jeg har ikke bestemt meg for felgbredde enda. Er fryktelig trangt bak på bilen...

Men blir rette dekksider for min del.

235 dekk på 9" bør jo bli ganske strekt. Jeg valgte 235 vinterdekk på 8 felg og det synes jeg flukter ganske bra.

Angående de to siste spørsmålene kan du jo gjerne stille disse i tråden min om bilen så kan vi ta det litt videre der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fryktelig trangt bak på bilen...

 

Vær glad du har sedan du, den er jo romslig mot sportback : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær glad du har sedan du, den er jo romslig mot sportback : rolleyes
Er jo vant til RS4 B5 [emoji3]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.