Anbefalte innlegg

Funker det å bruke BEM NR. Fra det gamle batteriet? Funker det å bruke datoen i dag pluss x antall tall for å fylle de 10 sifrene? Noen som vet sikkert?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får svare på denne selv. Ja det funker, men vet ikke om det funker med vcds sin. Pris på bytte av batt hos møller 10700kr... pris viking bytte hjemme i gårdsplassen 3700 INK jobb og koding. Ble en blanding hos meg iom at bilen står hos møller med div andre småfiks.De tok koden fra et batt de hadde på lager og kodet det inn. Jeg byttet batt selv og kjøpte det av viking.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10700 for å bytte batteri?!?

 

Hvordan detekterer bilen av batteriet er byttet? Kan man holde lure bilen ved å holde 12V i live vha et annet batteri eller lader, mens man bytter batteriet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir nok litt synsing fra min side men fikk forklart at bilen lagrer statusen på batteriet og syklusen på ladinger hele tiden. Hvis man "lurer" i bilen et nytt batteri vil bilen oppføre seg som før du byttet det. Dvs den kutter luksus ting som bilen mener den ikke trenger, er tregstartet (det var min ihvertfall) med nytt batteri. STOR forskjell før og etter kodingen på samme batteri.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.