Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter overnevnte med 245/40-sommerdekk. Fortrinnsvis i svart eller annen mørk farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har noen 20" som jeg er 99% sikker på er 5/114,3, mener bredden er 8,5 og et også stemmer, de har 2 boltsirkler, men det er dekk i 245/45/20. Disse har ikke vært brukt på noen år, så vet ikke hvor harde dekka er, det er masse mønster igjen. Sorte felger med polerte fronter. om interesse kan jeg ta bilder av de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har noen 20" som jeg er 99% sikker på er 5/114,3, mener bredden er 8,5 og et også stemmer, de har 2 boltsirkler, men det er dekk i 245/45/20. Disse har ikke vært brukt på noen år, så vet ikke hvor harde dekka er, det er masse mønster igjen. Sorte felger med polerte fronter. om interesse kan jeg ta bilder av de.

 

Ta gjerne noen bilder. Fint om du sjekker produksjonsdato på dekkene også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Skal gjøre det, men tenker at dekk bare følger med på salg av felgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen. felgene er av merket KMC og dekk er Nitto Invo, vanskelig å se produksjons år, men tror det er september 09. Vanskelig å tyde Et også, men tror det er 32, muligens 52? Masse mønster igjen, se bilder. Kan brukes med eller uten lokk over hjulboltene.

IMG_0300.jpg

IMG_0296.jpg

IMG_0298.jpg

IMG_0299.jpg

IMG_0301.jpg

IMG_0297.jpg

IMG_0302.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpresset blir feil uansett hvilken av dem det skulle være. Er desverre heller ikke et design som falt helt i smak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Helt i orden, skal legge de ut på Finn.no så slipper de å stå i dekkreolen i garasjen å ta opp plass he he.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.