A6 C4, dårlig digitalt klimapanel

Anbefalte innlegg

Klimapanelet i bilen blir mindre og mindre samarbeidsvillig, og når det er kjølig/kaldt fungerer omtrent ingen av knappene på panelet.

(Finnes det forøvrig noen fiks til dette?)

 

Jeg har konkludert med at jeg vil erstatte det med et annet brukt panel, og da kommer spørsmålet om delenummer. Fra ebay har jeg sett at det finnes et par forskjellige delenummer, der de alle i teorien skulle være til a6 c4. Jeg har også spurt noen huggere her i landet, og de kommer bare med motspørsmålet om jeg kan gi dem delenummer.

Så, er det noen som vet delenummeret til dette?

Det er brodern som bruker denne, så jeg får ikke sjekket selv. Det er altså snakk om en 1997 A6 C4 2.5tdi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge klimapanelet er fra A6/S6 så stemmer det. Eldre panel i 100/S4/S2 stemmer ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke testet selv, men hørt om en som plukket det fra hverandre og loddet over alle koblingene i printplate som skal ligge i front. Det ga funksjonelle knapper igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.