Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en 2005 Audi A3 jeg kjøpte mens GTE`en sto på verksted etter at jeg ble påkjørt.

 

Hadde A3`en på verksted for EU-kontroll og de påpekte ujevn bremsekraft på håndbrekket og kalipper venstre side.

 

Jeg har byttet venstre kalipper. Og håndbrekket biter godt på den siden. Det biter ikke like godt på høyre side, med gammel kalipper. Jeg har strammet ved å dra opp og ned håndbrekket, men det er fortsatt en liten forskjell mellom høyre og venstre kabel og den splitten som holder kablene på håndbrekket er litt skjev.

 

Er det noen spesiell måte å stramme disse brekkene på? Kabler ser hele ut, men kabelen på venstre siden virker å være litt lenger enn høyre. Likevel tar den bedre enn høyre kabel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smørte opp mekanismen på høyre caliper(selve armen med fjær på) og strammet til inne i kupeen mellom setene. Bremser fint nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.