Tilbakemeldingstråd Treff/Banekjøring - VACN Rudskogen 2017

Anbefalte innlegg

Ja den ser jeg, men tipper at folk som aldri har kjørt på bane før og vil teste bruksbilen sin litt, er de som kjører i klasse 1. I klasse 3 så har vedkommende tatt steget videre med å bygge eller kjøpe seg bil med fullt bur osv. De fleste har kjørt på bane før eller har med seg noen som har gjort det.

 

Så jeg kjøper argumentet med forskjellen på hk, men motivasjonen til og hvor forsiktig sjåføren er er nok ganske forskjellig. :)

 

Mye er løst med god kjørekultur på banen. Men det er hvordan vi skal få motivert sjåfører til å ta steget og prøve banekjøring for første gang som er utfordringen. Kommer du med en bil som har fullt bur og bøttestoler så er jeg rimelig sikker på at du kommer dit for å kjøre på banen. Så da trenger du ikke så mye overtaling. De som vi prøver å motivere til å kjøre for første gang i klasse 1 derimot. :)

Takk for ett godt svar. Jeg også skjønner det :) Men no var det veldig mykje argument mtp forskjeller på effekt. Det er i utgangspunktet ikke ett problem aleine. Men kan også sjå at heilt ferske personer i feks en Golf 1.9Tdi vegra seg til å kjøre når der står 10-15 S biler med 3-400hk. (Har forøvrig vært der selv en gang i tiden :) ) Men som sagt, det er bra kjørekultur i denne klubben. Og dei aller fleste respekterer en L på en rookie.

Jeg gleder meg allerede til neste treff. For jeg synst iallefall det var ett kanontreff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.