Anbefalte innlegg

Jeg var og så på en A4 B7 fra 2008 som hadde gått noen kilometer (280+) men har hatt alle servicene på Møller. Den hadde en del rust nederst på dørene bak pyntelistene, på bakluken hvor det ser ut som dreneringshull som er tettet med plastpropper og på forskjermene. Mitt spørsmål er om det er noe som dekkes av gjennomrustningsgarantien eller om de setter seg rett på bakbena og nekter?

 

På forhånd takk for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil si det er en longshot.. men det avhenger veldig på ditt forhold til din lokale Møller butikk. Om de synes det er bryet verdt å sende inn en søknad til Møller sentralt for å få dette godkjent, kommer ann på hvor god kunde du er.

 

I dagens situasjon med dieselgate, og et vanvittig stort antall med garantisaker(ihvertfall der jeg bor, det er minst 2 uker ventetid bare for å få en takst, og rektifisjon kan ta flere måneder å få igjennom), så skal det mer til for at Møller skal ta tak i saker, som de lett kan si nei til.

 

12 års gjennomrust-garanti er egentlig litt villledende, for etter 12år så er det ikke lett å si om skaden kommer innenfra, eller om den er der p.g.a en yttre påkjenning, eller om bilen er vedlikehold godt nok osv... altså, trynefaktor gjelder enda mer, men stort sett så er det bare å glemme.

 

- - - Updated - - -

 

Glemte jo det viktigste!! :)

 

Du må jo selvsagt ta turen til din favoritt-Møller butikk å legge fram saken din, det er alltid verdt å prøve seg.

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil si det er en longshot.. men det avhenger veldig på ditt forhold til din lokale Møller butikk. Om de synes det er bryet verdt å sende inn en søknad til Møller sentralt for å få dette godkjent, kommer ann på hvor god kunde du er.

 

I dagens situasjon med dieselgate, og et vanvittig stort antall med garantisaker(ihvertfall der jeg bor, det er minst 2 uker ventetid bare for å få en takst, og rektifisjon kan ta flere måneder å få igjennom), så skal det mer til for at Møller skal ta tak i saker, som de lett kan si nei til.

 

12 års gjennomrust-garanti er egentlig litt villledende, for etter 12år så er det ikke lett å si om skaden kommer innenfra, eller om den er der p.g.a en yttre påkjenning, elle...

 

Takk for et utrolig godt svar! Jeg har skjønt at de ikke er så veldig hyppe på å ta sånne saker, og jeg er ikke tøff nok til å kjøpe en bil som har sannsynlig behov for nye dører, bakluke og forskjermer i den nærmeste framtid, så det blir nok med det hypotetiske denne gangen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.