Ny lokallagsleder i Bergen Lokallag

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Jeg har nå innsett at det er på tide at jeg pensjonerer meg fra ledervervet i klubben. Tiden strekker ikke til lengre, og jeg er alt for sjelden på treff.

 

Nå er lokallaget så heldig at Fredrik Gjellestad ønsker å ta over rollen som lokallagsleder :)

 

Hvis det i midlertid er noen andre som ønsker å bli lokallagsleder, så må de gi en lyd på PM eller her i tråden.

 

 

Hvis det er ingen andre som er hypp, så blir det Fredrik. Denne gjøremåten har blitt gjort i flere andre lokallag. Jeg ble anbefalt av lokallagsansvarlig i klubben om å gjøre det slik.

 

 

Takk for meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innsatsen Ole-Jørgen!

 

Greit å la stafettpinnen gå videre når det er ivrige sjeler som vil overta..

 

Gratulerer Fredrik som ny leder..(hvis det ikke kommer noen andre) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innsatsen din som leder Ole-Jørgen : ja :

 

 

Vil også ønske ny leder lykke til videre med vervet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innsatsen din, og lykke til videre Ole-Jørgen!

 

Minner på 2 ukers frist for kandidater for leder-rollen. Hvis ingen melder seg innen det er Fredrik ny leder :)

 

-lokallagsansvarlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innsatsen din, Ole-Jørgen. Lykke til videre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innsatsen som leder Ole-Jørgen

 

ser ikke ut som noen andre enn meg har stilt til valg her, så det ser ut som eg får ta over stafettpinnen

 

gleder meg til å ta over stafettpinnen og håper vi kan finne på mye gøyt i lokallaget fremmover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Fredrik! Ønsker deg lykke til som lokallagsleder, og det er bare å spørre hvis det er noe du lurer på :)

 

-Lokallagsansvarlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.