LØST! 4 stk. Nye piggfrie vinterdekk til 2013 VW Passat variant - 225/40 R 18 92T

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen her inne som kan gi et godt tilbud på piggfrie vinterdekk av premium merke?

 

Michellin, Continental, Nokian, Bridgestone, Pirelli, etc.

 

Størrelse: 225/40 R 18 92T er det jeg har på de originale R-line felgene pr i dag. De er ContiVikingContact 5.

 

 

Send meg evt. tilbud på ferdig omlagt, avbalansert og montert på bil.

 

NB!

Må være i østlandsområdet!

Alternativt løse dekk inkl. frakt fra andre steder i landet.

 

Kontakt meg på PM eller mobil, 46 94 72 55.

 

 

Mvh.

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler deg å ringe Jons Dekk og Felg i Porsgrunn. Han gir stort sett gode priser og fenomenal service!

Mulig det dog er litt langt unna for deg.

 

90619977 er nummeret, spør etter Jon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler deg å ringe Jons Dekk og Felg i Porsgrunn. Han gir stort sett gode priser og fenomenal service!

Mulig det dog er litt langt unna for deg.

 

90619977 er nummeret, spør etter Jon.

 

Jeg har snakket med Jon i dag. Her snakker vi SERVICE! Meget bra!

Fikk et tilbud på Michellin piggfrie i rett dimensjon, ferdig lagt om og avballansert, som jeg ikke kunne si nei til.

Og for at jeg skulle slippe å kjøre så langt så ordnet han så et dekkfirma i Oslo ordner det hele!!

 

Hatten av for Jons Dekk og Felg! Anbefales sterkt!

 

Takk til deg Even for tips! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har snakket med Jon i dag. Her snakker vi SERVICE! Meget bra!

Fikk et tilbud på Michellin piggfrie i rett dimensjon, ferdig lagt om og avballansert, som jeg ikke kunne si nei til.

Og for at jeg skulle slippe å kjøre så langt så ordnet han så et dekkfirma i Oslo ordner det hele!!

 

Hatten av for Jons Dekk og Felg! Anbefales sterkt!

 

Takk til deg Even for tips! :)

 

Fantastisk å høre ! :D

 

Det er en grunn til at Jon har skaffet seg det merkenavnet han har gjort her i fjorden, og mange utenfor benytter han også! Vet at folk kjører ganske langt for å handle av han :)

 

Få eller ingen som slår han på service og prisene er som sagt meget konkurransedyktige :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.