Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en Golf 5 GTI jeg tenkte og foliere før salg, noen som har noen forslag ?

Kan godt være "tema" som marlboro, martini eller spreke farger. Greit å få litt feedback før jeg tar valget ;)

 

martini-racing-vw-golf-mk7.jpg

 

a908f3dad49a34fa3694895ff6e12981--golf--volkswagen.jpg

 

8334163bb74ae877407003003ac79c23.jpg

 

gti-dyno-1024x1024.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte Martinidekoren. Men vil ikke du tape endel på å gjøre dette om du skal selge bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte Martinidekoren. Men vil ikke du tape endel på å gjøre dette om du skal selge bilen?

 

Martinien er kul ja. Tenkte og foliere den selv, å er den litt kul så satser jeg på at den skiller seg positivt ut i markedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser gromt ut for oss bilinteresserte. Men jeg tror du kommer til å slite med salget. "Mannen i gata" liker det kjedelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du foliere selv eller få firma til å gjøre det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med Martin. "Mannen i gata! ønsker nøytrale biler... Mens vi i VACN ønsker oss Martini dekor. Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folie kan gjøre den tungsolgt, men møter på den ene som syns dekor er kult og er på jakt etter den type bil så kan det telle positivt. Er litt gambling det der.

 

Har du peil på foliering da? Det er rimelig vanskelig om man ikke har erfaring på området. Det er en grunn for at helfoliering fort koster en 20-25k profft. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Martin, er derfor jeg er litt inne på ensfarget folie og. Liker godt brun metallic og grigio telesto.

Vi får se hva som skjer.

 

Anders jeg folierer nok selv ja, det er ikke så veldig vanskelig. :)

Er mest tidskrevende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker oss selvsagt bilder fra foileringen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde selv sett meg litt skeptisk til å kjøpe hel foliert bil hvertfall. Jeg vil helst se tilstand på lakk og karroseri ved kjøp. Hadde jeg visst at lakk og karroseri er strøkten under folien, hadde foliert bil bare vært et kjempepluss med tanke på beskyttelsen folie gir :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.