Oslo Lokallag Vintertreff 17/18

Anbefalte innlegg

jeg tar turen innom men kommer vel etter 19:30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden så få kan, så prioriterer jeg frisørbilen min i garasjen. Kanskje neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jakter forøvrig ny samlingsplass for vinteren. Om noen har tips, så tas de imot med åpne armer. Gjerne noe innenfor bygrensen også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff i dag, tenker at vi kan samles på McDonalds på Lørenskog bare for å ha en plass å samles i dag. Jeg tar turen i alle fall. :) Om noen ønsker at vi samles en annen plass er jeg åpen for forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra om det er noen som tar turen, ellers kan det være at jeg kan prioritere andre ting om ingen skal oppom i dag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dragen tvang meg med på kjøpesenteret. Tar gjerne imot en god unnskyldning så jeg kan heller komme på treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt opptatt med andre greier, men om det er noe lyst for å dra i gang noe syns jeg dere burde gjøre det. Bli enige om en plass å møtes der i kveld. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye overtid på jobben så rekker ikke i dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg tar meg en tur. Er jo kommet så mye snø, så jeg må vel piske slegga litt her og der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg rekker å dukke opp.

 

Mcern i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg rekker å dukke opp.

 

Mcern i dag?

 

Ja, vi gjør det enkelt. Så skal jeg se om jeg finner en lur plass til resten av vinteren. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på reise, så jeg kommer ikke i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det treff på mandag? :confused:

 

Jepp. Vi var etpar stykker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje noen tar turen til Losna i helgen? Jeg har skadet begge fangere på SubZero så hvorfor ikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje noen tar turen til Losna i helgen? Jeg har skadet begge fangere på SubZero så hvorfor ikke :)

 

Vurderer å ta turen selv, men muligens bare på lørdagen. :) Skal si fra om det blir tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blir kun lørdag for meg og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.