VW Bora hovedlykt m/grøftelys

Anbefalte innlegg

Har lyst å kjøpe meg nye hovedlykter til Boraen, da eg bare har dei vanlige uten grøftelys i. Men er det noke forskjell på lyktene fra dei eldre lyktene og dei nyare typen? Hadde vert greit å slippe å koble om hvis det er masse styr eventuelt.

 

Takk for svar på forhånd!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst å kjøpe meg nye hovedlykter til Boraen, da eg bare har dei vanlige uten grøftelys i. Men er det noke forskjell på lyktene fra dei eldre lyktene og dei nyare typen? Hadde vert greit å slippe å koble om hvis det er masse styr eventuelt.

 

Takk for svar på forhånd!: rock :

Sikkert lettere å svare (for dem som har peiling) hvis du sier hvilken bora det er snakk om ;-)

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meg bekjent er elnettet likt sålenge bilen har en bryter med tåkelysfunksjon.

 

Hvis du har bryter uten tåkelysfunksjon i dag så vet jeg desverre ikke, aldri åpna en av de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Bora 99 modell. Har montert grøftelys på den no, og da måtte eg skifte ut lysbryter til en med grøftelys på. Så da skal det vel ikkje vere problem å sette i hovedlykt m/grøftelys i?

 

Sann e bilen no

107546F7-ED65-4908-9DC3-BA573417E586.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.