Problemer med diesel varmer

Anbefalte innlegg

Hei,

 

I dag tidlig startet jeg diesel varmeren på nøkkelknippet og den startet som normalt. Da jeg om ut og skulle kjøre på jobb så vare bare litt av isen på vinduet tint bort.

Setter meg inn i bilen og ser at varmeren har slått seg av. Jeg trykker på knappen inne i bilen for å starte den på nytt, men får beskjed i displayet om, Feil: kupèvarmer (Se vedlagt bilde)

 

Noen som har noen tips jeg kan prøve eller er det bare og bestille time på verksted?

 

Biltype: VW Touran 2.0 - 2012

 

IMG_20171006_072536.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilen kan vel være mye rart, har du diagnosekabel?

 

Kan være så enkelt som lav spenning, eller at den har stoppet tre ganger, eller at den faktisk er nedsotet internt. Men diagnose burde nok gjøres

 

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En 2012 Caddy jeg hadde var plutselig slik en dag. Ved diagnose fikk jeg ikke kontakt med varmeren. Det viste seg å være hjerne til varmeren som hadde takket for seg. Det kan selvfølgelig være noe annet hos deg, men om du ikke får kontakt ville jeg sjekket med Møller. Min bil var rett utenfor garanti, men siden de hadde masse tull med ett parti slike hjerner i 2012 fikk jeg det til slutt på garanti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.