Brakett oppå demper/fjær ønskes kjøpt ASAP! Passat 3bg / A4 b5 / A6 c5

Anbefalte innlegg

Som topic sier, så ønsker jeg å kjøpe den 3-kant braketten som er på toppen av demper/fjær på Passat 3bg. Denne finner en vel også på div Audi'er også.

 

Bor på en plass som en er avhengig av bil og bilen står på bukken og blir stående inntil videre. : bh :

 

Mener delenr er 8D0 412 383 E, og denne passer både høyre og venstre side. Trenger 1 for å få bilen i drift, men ønsker å kjøpe 2 da gjengene var ikke helt gode på høyre side. På venstre side knakk en bolt, så da ble det game over.

 

41PoevvAqkL._SX355_.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har to stk liggende et sted fra en b5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i grunn fått ordnet meg, men disse brakettene er noe ordentlig tvilsomme greier. Gjengene ryker jo bare av å se stygt på de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du mener de 3 skruene som holder braketten til karroseriet? sikkert hatt ut og inn 100 sånne uten noen problem....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, er de 3 boltene. Mulig jeg har hatt uflaks. Men snakket med en hugger i nærheten, de hadde dårlig erfaring med å få ut boltene uten å skade gjengene. Andre jeg har snakket med sier også at gjengene ryker lett der. Alu brakett og stål bolt......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det jeg som har hatt flaks da : rolleyes får sende inn lotto`n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.