Prøvekjørt - C43AMG og C63S AMG

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Bertel O Steen kjører en AMG-kavalkade hvert år.

I fjor var jeg innom og fikk kjøre en Mercedes SL400 AMG, noe som i utgangspunktet var en ganske sjuk kjøreopplevelse.

 

I år hadde dem "oppgradert", og tilbydde gjestene sine følgende AMG: GLC43, E43, C43 og C63S. I tillegg hadde dem en S400, og en AMG GT-R, som vi naturligvis ikke fikk låne.

 

Disse bilene hørtes helt fantastiske ut - Så jeg måtte filme litt.

 

 

 

Det var et fett arrangement med god mersmak. Utrolig kult å få låne disse bilene!

C43'n høres litt ut som en mini-aventador, og C63'n er bare brutal : rock :

Litt for mye gass, og ræva var ute :P Jeg prøvde også E43. Den hadde samme motor som C, men i mye mer "elegant" utførelse. Den var mye mer stille, og hadde høyere nivå på førermiljøet.

 

C43 AMG har for øvrig 3.0 V6 med 367hk.

C63S har 4.0 V8 med 510hk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt magisk å kjøre. Endte opp med å gi gass, og slippe gassen halvveis hele tiden bare for å fremprovosere smell og eksplosjoner fra eksosen. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult :)

 

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt GLA 45AMG, C63s og E43 selv, og alle er supre biler i hver sin klasse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gu for en rå lyd:tilber: På begge vell å merke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var en helt suveren kjøreopplevelse. Og FOR en lyd! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.